★ Chapter 7 ☆

1K 79 13
                                    

Niall: Fi iubita mea....

,,Fi iubita mea...., Fi iubita mea...., Fi iubita mea....'' ,pur si simplu cuvintele lui ma omorau definitiv, eu iubita lui? Nn pot face asta , este pre greu cat si pentr mine. Nici macar nu stiu daca a vorbit serios sau pur si simplu a spus-o doar din mile, este prea complicat cat si pentru mine.

Baiatul asta ma oboseste oficial, este atat de complicat si de obositor incat nu stiu cat mai pot face fata. Ma mintit, ma jucat pe degete, a facut o scena de toata frumusetea la verisorul lui in apartament, Deo, si acum ce?

Vine aici si ma imbuneaza cu chestii care nu isi au rostul si imi cere dupa sa fiu iubita lui? Scuza-ma baiatule, insa nu sunt una din acele fane obsedate dupa tine sa iti cad imediat la picioarele. Nu, nici vorba!

Cand ma gandesc ca acum o luna si ceva nici macar nu stiam de el, nici macar nu stiam ca acea trupa exista, insa eu am fost aia mai proasta care am vorbit cu el, insa el mai prost ca ma mintit!

Iauzi la el ca vroia el sa imi spuna, cand? Cand aflam eu si atunci imi spunea? De ce vroia sa ma fereasca, de lumea lui? Da ce are? Intotdeauna am vrut sa vad cum este sa te cunoasca mai multe persoane, sa ai mai multi prieteni si sa fiu si eu odata in centrul atentiei, insa asta sa fim seriosi, nu se va intampla deoarece eu si Niall, nu va exista un noi.

Eu: Nu!

Niall: De ce?

Eu: Pentru ca m-ai mintit, urasc asta!

Niall: Nu am mintit, de cate ori trebuie sa iti spun asta? Devine enervant!

Eu: M-ai mintit Niall si urasc asta pentru ca toata viata mea am fost mintita, batjocorita, nu am avut niciodata prieteni, intotdeauna am fost urata de lume si niciodata iubita, inafara de lume si credema Niall, nu e usor deloc, adica sa fim seriosi, fata de tine am avut o viata de tot rahatul!

Niall isi lasase capul detot in jos, nu stiu ce incepuse sa boloroseasca ceva insa nu am inteles ce deoarece se departase cativa pasi de mine tot cu capul in jos.

Niall: Crezi ca nu stiu cum este sa fii badjocorit si lasat in urma de toti? Crezi ca nu stiu? Pentru numele lui Dumnezeu Lucy pana acum 3 ani eam si eu la fel ca tine, batut, badjocorit, urat si lunga de toti unde ma duceam. Crede-am ca stiu perfect cum te simti.

O Dumnezeule, chestia asta chiar nu mi-a trecut prin cap, cum doamne fereasca sfantul ca el, un star international si faimos , dorit de mii de fete din intreaga lume, batut, badjocorit, urat si alungat de toti din jurul lui? Asta este atat de crud si de ne la locul lui! Chestia asta sa fiu sincera mi-a cam pus capac.

Dar sa vedem partea plina a paharului, el macar are o familie pe care se poate baza, acum are atat prieteni incat ii poate numara pe degete, are atatia oameni pe care se poate baza incat nu stei unde sa se imaprta mai intai.

Are atatea fete cu care poate avea o relatie si il pot accepta indiferent de situatei , iar el sta aici cu mine ruganduse de mine sa ii fiu iuita. Asta este atat de absurd!

Eu: Niall, macar tu ai o familie pe care te poti baza, de prieteni nici nu mai vorbesc. La tine ce a fost in trecut, a fost, acum priveste partea plina a paharului, acum te poti baza pe oricine, indiferent ca iti este ruda, prieten sau fan. Tu doar cand treci pe strada si ceri ajutor, oricine sare in ajutorul tau. Insa eu nu am pe nimeni, absolut nimeni, acum sunt a nimanui si sa fim sinceri, amandoi stim asta, si nu poti nega acest luru deloc Niall!

Niall: Eu sunt aici, familia mea este aici, sunt dispus sa iti fiu alaturi pentru tot restul vietii, doar accepta ce ti se ofera, nu da cu piciorul Lucy, nu este frumos!

Am inceput sa plang, nu intelege deloc. Niciodata nu am acceptat ceva de la cineva, niciodata nu am fost lacoma, sau sa ma milogesc. Este atat de urat. Sunt o fire mai inchisa de felul meu si accept foarte greu situatiile, mai ales cel de fata.

Vorbind pe twitter cu un necunoscut faimos // N.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum