★ Chapter 14 ☆

621 65 25
                                    

Lucy P.O.V. 

Ora 10 pm.

@LucyMary9: Hey Niall, esti? Te rog nu ma ignora, vreau macar prieteni sa fim! 

@NiallOfficial: Da, sunt aici! Prieteni? Ma mai gandesc, s-a intamplat ceva? 

@LucyMary9: Da, s-a intamplat, vrei sa ma omori? 

@NiallOfficial: De ce as face asta? 

@LucyMary9: Pentru ca vrei sa o faci! 

@NiallOfficial: Sa ghicesc, ai vazut ALS ICE BUCKET CHALLENGE?

@LucyMary9: Daaaa, omule, nu esti sanatos? Cum poti sa ai urlatul ala atat de sexy? Si cum poti avea abdomenul ala atat de ... Fuck! 

@NiallOfficial: Deci sa inteleg ca urletul meu e sexy si abdomenul meu este excitant pentru tine!

@LucyMary9: Am zis eu asta? Vroiam sa spun ca este ciudat! 

@NiallOfficial: Lucy, nu te mai ascunde de mine, stiu ca ma placi si ti-am spus ca ti-ai ratat sansa cu mine, il ai pe Deo acum, bucurate te poate face fericita! 

@LucyMary9: Mai bine nu ii pronuntai numele! 

@NiallOfficial: De ce? 

Ora 12:00 am.

@NiallOfficial: Lucy, ce s-a intamplat? Raspunde, nu ma face sa astept! Zimi ce s-a intamplat! 

Ora 12:30 am.

@NiallOfficial: La dracu Lucy, ce s-a intamplat? Raspunde-mi! 

Ora 01:00 am. 

@NiallOfficial: LUCY! CE S-A INTAMPLAT??

@LucyMary9: Vrei sa stii ce s-a intamplat? Chiar vrei? 

@NiallOfficial: Da, chiar vreau! 

@LucyMary9: De ce? Ai spus ca nu iti mai pasa de mine, de ce ti-as spune? 

@NiallOfficial: Pentru ca suntem prieteni! 

@LucyMary9: Acum suntem prieteni? Pana acum ma urai si nu vroiai sa auzi de mine si acum suntem prieteni? Ce schimbare radicala Niall, wow, m-ai uimit in seara asta! 

@NiallOfficial: LA DRACU LUCY, SUNTEM PRIETENI! ZIMI CE S-A INTAMPLAT! 

@LucyMary9: Sa nu crezi ca nu am auzit tot ce mi-ai spus in spital, la dracu Niall, am auzit perfect tot, insa nu am putut sa iti spun nimic, de ce? La dracu, eram pe un pat de spital si nu ma puteam misca, insa am auzit tot ce ai spus, tot ce mi-ai spus, am vrut sa te opresc si sa iti dau o sansa insa nu am putut, a fost greu, insa lacrimile nu am putut sa le opresc, la dracu Niall chiar te plac, insa e tarziu pentru asta, ma rog...

@NiallOfficial: Lucy...

@LucyMary9: Nu Niall, lasa-ma sa termin ce am de zis si jur ca nu te voi mai deraja niciodata! Dupa ce am iesit din spital am incercat sa te contactez, insa fara speranta, intram pe furis dupa leptopul lui Deo cand pleca de acasa pentru ca nu imi dadea voie sa umplu la el, nici la televizor nu aveam voie. In fine! Intr-o zi m-a prin, bine nu in camera lui, insa am uitat sa ma deloghez de pe twitter atunci cand ti-am trimis numeoasele mesaje pe care sigur nu le-ai vazut , si m-am certat rau de tot cu el tiind ca imi ascunde ceva, insa nu mi-am dat seama ce! 

@NiallOfficial: Stai ce? 

@LucyMary9: Dupa a inceput sa urle la mine si sa ma ameninte, mi-a dat si o palma drept rasplata, iar dupa s-a dus in camera mea, nu am stiu de ce, insa dupa ce l-am vazut cu un troller am ramas putin confuza, dar dupa ce mi-a pus o suma destul de convenabila de bani in mana si mi-a spus fara nici o remuscare sa dispar din casa lui, l-am ascultat am plact! 

@NiallOfficial: CE?

@LucyMary9: Dupa am plecat spre aeroport stiind ca nu am ce mai face in Romania, nu mai aveam pe nimeni asa ca am reusit sa dau de net la aeroport si te-am cautat, am cautat unde aveai concert in ziua aceea, locatia era Austria. Mi-am luat un bilet de avion spre Austria la urgente si am venit acolo, cand am ajuns era exact timpul pentru concertul vostru, am ajuns la arena intr-un suflet si mi-am luat singurul bilet cu ultimi bani ramasi, insa cand te-am vazut dupa pe scena cu noua ta logodnica, viitoarea ta sotie nu am mai rezistat si am plecat, si ca pont te-ai uitat la mine atunci, te-ai incruntat putin insa nu ai bagat de seama si ai continuat cererea in casatorie, am placat, practic am fugit de acolo, insa la iesirea arenei nu am fost atenta, afundata in ganduri si lacrimi o masina a dat din plin in mine. 3 saptamani am stat in spital fiind gasita de o fosta coliga de camin, Ashley care te adora, mai tii minte fata aceea de care iti suneam de ea sa ii dai follow cand eram la camin, ea era, Ashley, si-a gasit o familie care a ajutato foarte mult si cu rugamintile ei fata de parinti adoptivi a reusit sa ii convinga si ma i-a si pe mine sub aripa lor! Asa ca Niall, nu te ingrijora, voi fi bine! 

@NiallHoran: Lucy! Tebuia sa imi spui! 

@LucyMary9: Am incercat Nial, insa a fost in zadar!

@LucyMary9 is offline! 

@NiallOfficial: Lucy stai! 

Hey, se pare ca Niall in seara asta mi-a dat ceva inspiratie dupa faza cu Ice Bucket Challenge. Sper sa va placa. 

Este necorectat, deci nu sariti pe mine, l-am scris in graba! 10 minute a durat! 

Il v-oi corecta maine cand v-oi avea timp sau in seara asta cand v-oi ajunge acasa si v-oi fi pe calculatorul meu! 

Merita sa o mai continui? 

                                                  - Katy Catalina - :***** pupici. 

Vorbind pe twitter cu un necunoscut faimos // N.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum