Niall P.O.V.
Aseara a fost cea mai tare zi pe care am avut-o in ultimele 2 saptamani de cand s-a intamplat ce s-a intamplat, insa de cand a venit Jess in viata mea parca totul s-a schimbat instant, simteam cum sunt un nou eu, un nou Niall.
Totul merge ca uns, aseara am cerut-o in casatorie in fata a mii de fani si ma mandresc de acest lucru, e super. E persoana care ma ajutata sa trec peste minunata mea depresie de cand am plecat de langa Lucy.
Nu pot spune ca nu mai tin la ea, nu, la dracu chiar tin inca la Lucy insa este de domeniul trecutului si trebuie sa ma axez pe viitor nu pe trecut.
Pana la urama Lucy a fost un impuls pe moment si este si trecutul in acelast timp. Ceea ce m-a uimit total este fapul ca dupa ce i-am spus toate acele lucruri lui Jess dupa o saptamana in care ma ajutata sa trec peste depresia asa zisa a acceptat sa raman cu mine indiferent de consecinte si indiferent de fanii care o urasc si asta ma face mandru de ea si ma face mandru ca am ales-o.
Aseara nu am mai rezistat si am cerut-o in casatorie constientizand ca sunt in fata a mii de fani, insa o fana mi-a atras atentia si faptul ca semana al dracului de mult cu Lucy, insa nu m-am lasat pacalit de infatisare si am trecut cu vederea asa ca am mers mai departe.
Sincer nu ma gandeam sa o cer, intentia mea a fost sa ii cant acea piesa insa am trecut mai departe dupa ce am cantat acea piesa si am cerut-o fara nici o remuscare contintizant ca inca mai tin la Lucy si nu mai stiu nimic de ea de doua sapamani intregi.
Sincer l-am mai sunat pe Deo sa il intreb cate ceva de Lucy iar singurele cuvinte pe care mi le adresa erau cele ca este bine si sa nu o mai caut ca ii este mult mai bine fara mine. Oricum stiam ca va fi in zadar sa scot ceva de la Deo despre Lucy stiind ca prea minunatul meu verisor s-a indragostit nebuneste de ea, asa ca am lasat-o moarta odata ce mi-am propus sa nu o mai caut si sa nu ma mai implic in viata ea niciodata si asta o sa fac in continuare.
Ceea ce ma uimit aseara a fost faptul ca Paul ne-a amanat concertul pentru o ora pentru simplu fapt ca o fata a fost izbita din plin de o masina fix in fata arenei, insa ne-a calmat spunand ca a fost transportata de urgenta la spital si in curand i se va afla si numel se de unde vine ea, pentru ca na totusi trebuie aflat si sa ii instintam familia nu?
Simteam o mica faptura care era asezata peste mine complet ca incepuse sa se fataie si sa se miste semn ca o sa se trezeasca in curand.
Nu am facut nimic, doar am stat acolo asezat langa ea fara a ace nimic doar privind-o pe finta care era langa mine si ma strangea cat de tare putea in brate fiindui frica sa numa piarda.
Jess era o persoana uimitoare si de aceea o iubesc atat de mult. Vedeam ca inelul meu ii venea perfect pe degetul ei atat de mic si de firav incat iti era mai mare fica sa nu cumva sa il spargi.
In momentul asta nelinistea a inceput sa puna stapanire pe mine iar fatul ca Lucy probabil nu primise scrisoarea mea care i-o dadusem lui Deo cu aceleasi cuvinte care i le spusesem la spital si ei cu tot ca era incontienta, insa le-am spus.
Jess: Hmmm... iubitule?
Eu: Hmm?
Jess: Neata iubire!
Eu: Neata!
Am simtit doua buze fine si carnoase presate peste ale mele , iar doua maini fine si firave care se jucau in parul meu cu multa tandrete si grija. Oare ce am facut sa primesc asa faptura?
Jess: Iubitule, azi ce vrei sa facem?
Eu: Hmmm, nustiu ma gandeam sa avem o zi numai a noastra sa sarbatorim logodna noastra nu?
CITEȘTI
Vorbind pe twitter cu un necunoscut faimos // N.H.
FanficOare ce se inatmpla cand lume din jurul ei o crede o ciudata si un necunoscut de pe twitter o crede o fata interesanta? Oare ce se intampla cand dragostea intervine la ea si doreaste sa afla mai multe despre el? Oare va rezista ea informatiilor afl...