pernah kau berjanji waktu kau mesej aku, sungguh ku percaya dengan kata-kata mu, tapi dibelakang kau tipu-tipu aku.
sakit nya hati ku, air mata ku jatuh.
JAEHYUK P.O.V
" oh kenapa ? Minseo tu dah tinggalkan kau ke ? Ke anak yang dalam kandungan dia tu dah mampus ? "
Tak,
Kau tak faham.
Kau tak faham Taeyoon.
Kau tak tahu betapa dalamnya cinta aku pada Minseo masa tu.
Ya,
Hwang Minseo.
Gadis yang telah mencuri hati aku.
Gadis yang membuatkan jantung aku meloncat bagai nak terkeluar.
Gadis yang buat aku gila bayang.
Ya, memang aku salah masa tu.
Aku sia-sia kan kau.
Aku sia-siakan cinta kau.
Tapi aku masih ada masa lagi kan untuk tebus kesilapan aku ?
Dan buktikan yang aku tak bersalah ?
Aku harap lah.
END P.O.V
—
" MIN YOONGAYYYYYY !!!!!!!!! "
Terus mengelupur si Yoongi tu bangun. Muka cemberut dia pun dah keluar.
" apa lagi kau nak ha ? " tanya Yoongi marah sambil menggosok ii matanya.
" aku nak keluar kejap heheh "
" selama ni kau keluar bukannya bagitahu aku pon. Ni shyton mana rasuk kau ni ? "
Aku tersengih seperti kerang busuk. Alalala dia ni macam la tak tahu aku nak apa
" nak duitttttt " aku membuat muka lima sen.
" ambik duit Rm50 atas tu, nanti bagi baki Rm45 balik. Dah ii blah sekarang " Yoongi menghalau aku keluar sebelum baring di atas sofa semula.
Bagi duit Rm50 but nak baki Rm45 balik ?
Dia buat lawak kah ? Aku nak beli abc pon tak lepas.
Aku duduk di atas bangku di tepi Sungai Han. Tch jangan tanya takde tempat lain ke nak pergi, takkan la aku nak menangis bawah shower pulak.
Haih hari pun dah semakin gelap nih. Satgi mesti Yoongi call aku suruh balik.
Baru sahaja aku ingin menapak pergi dari situ, suatu suara menegurku.
" kwon taeyoon "
Aku berpaling ke belakang. Ke arah suara itu datang.
" kim taehyung ? "
YOU ARE READING
bad boy | 임재혁 ft. 권태윤
Novela Juvenil- apabila kau terjatuh cinta balik dekat ex kau, iaitu seorang ' bad boy '