l i m a

26 7 7
                                    

" kim taehyung ? Siapa kim taehyung ? " soal Jaehyuk.

" ahh, takde pape lah "

Aku terus berlalu pergi dari situ. Malas nak layan si Jaehyuk tu.

Dan perluke aku layan dia ?

" Taeyoon , tunggu ! "

Jaehyuk berlari mengejarku dari belakang. Aku mempercepatkan langkah ku.

Henfon ku sudah mula berbunyi tak henti ii, kerana mendapat miss call dari Yoongi.

" berhenti lah "

Jaehyuk memegang bahu ku. Dan kerana terkejut, aku menepis sekuat mungkin.

" jangan sentuh aku lah ! "

" ok sorry-sorry, aku just nak cakap someth— "

" kau nak apa lagi hah ?! Tak cukup ke dengan apa yang kau buat dekat aku dulu ?! " suara ku mula meninggi.

" tak, aku cuma— "

" sudahla Jaehyuk, aku dah malas nak layan kau. Malas nak tengok muka kau. Sebab apa ? Sebab aku benci kau. Yep, benci !! "

Aku berlalu meninggalkan Jaehyuk terpinga ii seorang diri di situ.

" haish budak nih, aku nak bagitahu dia yang cikgu Seojun pesan suruh datang malam ni untuk tolong cikgu, tapi.. lain pulak jadinya "

Jaehyuk menggaru ii kepalanya yang tidak gatal itu.

" wait, situasi ni.. "


" Jaehyuk, kenapa ni ? " soalku lembut. Au tengok Jaehyuk ni macam ada masalah je.

Yelah, sejak kebelakangan ni setiap kali kami keluar date lepas sekolah, mesti dia takde mood.

" takde pape. Dah cepat habiskan aiskrim tu. Aku nak balik " kata Jaehyuk dingin.

" kalau nak balik sangat, pergilah balik " aku menarik muka. Merajuk la konon nya.

Jaehyuk bingkas bangkit pergi meninggalkan ku macam tu je.

MACAM TU JE.

Kwajaq gais.

Aku apa lagi, terus kejar lah.

" Jaehyuk, tunggu ! "

Aku memegang tangan Jaehyuk, dan dia menepisnya.

" jangan sentuh aku lah ! "

Aku tersentak.

" J—Jaehyuk.. "

" kau nak apa lagi ?! Ei dahlah, aku nak balik ! "

Jaehyuk berlalu pergi meninggalkan aku terpinga ii di situ.

A-Apa salah aku.. ??

bad boy | 임재혁 ft. 권태윤Where stories live. Discover now