1.fejezet

3K 87 0
                                    

970 évvel korábban:
Baleset volt......vagyis ezt csak magamnak mondogattam.....

Édesanyám kiküldött egy gyógyfűért amit csak ilyenkor télen lehetett beszerezni. Neki sose tudtam ellenállni hiszen annyira szegények voltunk. Ő pedig mindig próbálta megadni nekem azt amire szükségem volt. Egy farkasfalka tagjai voltunk. Én mindig végig néztem ahogy ők átváltoznak minden teliholdkor. Hallottam a sikoltozásokat,csonttöréseket. Azokat az elviselhetetlen fájdalmakat. Nem vágytam rá....

Elmentem tehát megkeresni azt a bizonyos gyógyfüvet. Sehol sem találtam, de nem akartam csalódást okozni anyámnak. A közelemben egy kislány elvághatta a kezét véletlenül, mert elég erős vérszagra lettem figyelmes. Annyira kívántam, nem tudtam ellenállni. Csak futott előlem ettől még jobban megakartam ölni....pedig csak 11 éves voltam... Elkaptam. Sikítozott szegény amíg meg nem bűvöltem. Annyira jól esett a friss vér teljesen a testből, ugyanis eddig csak állatokból táplálkozhattam. Nem is kell mondanom, hogy mivel megöltem őt ezért beindult a vérfarkas átkom is.....de én más voltam nem változtam át teliholdkor. Így lettem tehát hibrid.

Hazamentem nem tudtam mit mondani. Tiszta vér voltam...anyám csak rám nézett és annyit szólt, bakoljak össze mert elmegyünk valakihez. Ez már túl gyanús volt a törzsemnek rájöttek, mi is vagyok valójában. Akkoriban ez súlyos hibának számított hiszen a vérfarkasok és a vámpírok hatalmas ellenségek voltak. Anyámmal elindultunk egy boszorkányhoz. Nem jutottunk túl sokáig mert elkaptak. Anyámat megölték. A vámpírság előnye miatt nekem volt időm elfutni. Felkerestem azt a boszorkányt. Valami fura bűbájt adott rám mivel onnantól tudtam varázsolni is. Én lettem a legerősebb lény. Egy őshibrid boszorkány. Nem tudom hogy lehetséges de így volt. Vagyis tudom de még nem árulom el. Ott éltem tovább azzal a boszorkánnyal aki a mágiát adta nekem.

Mindig is érdekelt vajon ki lehet az apám. Sokat tanultam a mágiákat. Az életcélommá vált az apám felkutatása. Nyilván emberekből táplálkoztam a balaset után. Felhasználtam a farkaserőmet is mindenhez. Rájöttem hogy kell koncentrálni arra hogy halljak mindent. Fejlődött a szaglásom. Régi írásokat olvastam de senki se írt a hibridekről vagy a vámpírokról. Csak az az egy.....a középpontban egy család volt akik között élt egy hibrid. A mi falunktól nem laktak messze. Gyanús volt nekem, abban reménykedtem talán ő lehet az apám.

The Originals/HibridboszorkányWhere stories live. Discover now