11.fejezet

1.1K 47 2
                                    

Csak ültem és néztem. Ez most mi a fasz? Ne basszatok föl hogy akit egész idáig kerestem nem az apám. Egyébként is akkor hogy változhattam át? Valamelyiküknek akkor a lány a vagyok. Lehet hogy Elijahnak?? Nem értek már semmit...elrohantam a bárba és sírtam...

Közben:
-A bátyámnak így is van elég gondja Hopepal nem akarom, hogy egy újjabb probléma felmerüljön. Tegyél róla hogy a bűbáj semmiképp se azt mutassa, hogy ő Klaus lánya.
- Figyelj Elijah,..
- Így a legjobb mindenkinek.
- Értem.
Összekevertem az én véremet Elizabethtével hogy véletlenül se jelezze. Megsajnáltam őt...joga lett volna tudni Klausnak mi is van.
Titokban elvégeztem újra de most tényleg az ő vérével. Ő Klaus első szülött lánya...Most elmondjam Klausnak vagy ne?

- Niklaus jobb hogy így alakult.-szólalt meg Elijah Klaus mögött állva.
- Most Hope a legfontosabb. Nem tudok másra is koncentrálni mellette.
- Persze, mindent megteszünk érte, de végre itt van velünk biztonságban.
A mondat után Klaus átment Hopehoz.
-Héj apu, akkor most mégsincs nővérem?
- Nem kicsim, attől tartok hogy nem.
- Pedig örültem volna egynek. Tudod éreztem valamit amikor bejött. Tényleg mintha a lányod lett volna. Apa ugye te is örülnél ha lenne még egy lányod?
- Most te vagy a legfontosabb, nem tudok így nagyon másra figyelni. Érted?
-Azt hiszem. Remélem azért még átgondolod ezt.

Csak sírtam ott a bár pultjára dőlve. Amíg valaki meg nem zavart..
- Mi baja lehet manapság egy ilyen elragadó nőnek New Orleansban?
- Bocs, de nincs kedvem ehhez. Most szépen megfordulsz és visszamész iszogatni.
- Elég rossz megfigyelő vagy ha nem tűnt fel, hogy vámpír vagyok. Egyébként Marcel a nevem.
- Egyébként nem érdekel.
- Valakinek nagyon rossz napja lehetett.
- Ha 978 évig keresed az apádat aki mellesleg egy gyilkos hibrid és aztán váratlanul beállítasz hozzá hogy ja amúgy a lányod vagyok, majd elvégzel egy bűbájt a hugával azért, hogy bebizonyítsd az igazadat, és a végén kiderül, hogy nem is az apád na majd akkor szólj. Ja és a hugomról nem is beszélek.
- Hűha....ha tudnád hány dolgot hallottam már Klausról és láttam, de ilyen még nem volt. Ez új.
- Ismered őt?
- Hosszú sztori, de a lényeg hogy megmentett már egy párszor és át is baszott már egy párszor szóval érdekes kapcsolatban állunk. Mi is a neved?
- Elizabeth....Mikelson? Talán..
- Figyelj a helyedben nem bíznék a Mikelsonokban. Van egy barátom aki elvégzi neked a bűbájt mégegyszer ha szeretnéd.
- Leköteleznél.
- Kedvelni fogod szerintem. Vincentnek hívják.

The Originals/HibridboszorkányWhere stories live. Discover now