Nyugodt voltam...vártam hátha ismerem bár az se segített volna rajta. Először kiszedem belőle hogy hol az apám utána meg vagy megölöm vagy elengedem, ez általában hangulatfüggő nálam.
Kinyílt az ajtó....megláttam őt. Azokat a kék szemeket, azt az eszméletlenül dögös félvigyort, és azt a rosszfiús hangot. Hirtelen elgondolkodtam azon hogy megöljem e. Annyira kár lenne érte olyan jól nézett ki. Csak ennyit szólt.
- Na és most szépen elmodod hogy ki vagy és mit akarsz.
- Elizabeth vagyok. Szerintem nem pont rád tartozik hogy mit akarok, de ha gondolod kellemesebb körülmények között talán elmondom. Mondjuk megmutathatnád a házat. Kezdheted a szobáddal. Azon belül pedig az ágyaddal.-édesen mosolyogtam rá.-de egyébként te ki is vagy?
-Damon Salvatore aki hamarosan kitépi a szivedet a helyéről ha nem mondod el hogy mit akarsz itt.-mindezt azzal az ellenállhatatlan mosolyával mormolta.
-Nagyon cuki vagy ha azt hiszed megölhetsz. Inkább hívd ide a barátaidat mielőtt a fejedet a szék tetején találják amin éppen ülök.
-Kettönk közül nem tudom ki van megkötözve.
-Ne aggódj nem sokáig!-Phasmatos tribum, nas ex veras,.....-amíg blokkoltam őt volt időm kiszabadítani magam a kötelekből.
De valamire nem szamítottam. Nem voltam egyedül épp ahogy siettem ki elkapott valaki. Újra beájultam. Megint felébrettem ugyan ott. Mostmát többen is voltak. Ott volt Bonnie, Damon és ennyi akit ismerek. Egy lány volt meg meg az aki elkapott engem.
- Hát ti semmiből se tanultok? Nem akarlak titeket megölni, de ha nem aruljátok el hogy hol van Klaus Mikelson kénytelen leszek megtenni.
-Szivi, nem vagy abban a helyzetben hogy követelőzz.-szólalt meg ismét az az elképesztően dögös Damon Salvatore, de feltűnt hogy aki mellette áll se egy rossz fogás.
- Kit tisztelhetek a lebuktatómban?
-Ő Enzo. Hidd el ha nem árulod el hogy ki vagy és miért tudsz varázsolni ő tuti kiszedi belőled. Mi a francért keresed te Klaust?
-Figyelj , egyenlőre neked már sikerült alábecsülni engem szóval jelenleg Enzoval szeretnék tárgyalni. Kíváncsi vagyok mit tud mielőtt megölöm.
-Vagy ne válaszolj is itt helyben kinyírlak!- Hé hé Damon nyugodj meg ne hagyd hogy felhúzzon.- suttog egy lágy kis hang Damon fülébe....- Elena inkább menj el innen jó?
- Ohh, Elena csak nem te vagy Damon barátnője? Gondolhattam volna hogy ezért nincs benne az ajánlatomban. Nem ismerlek de már most utállak.
Elegem lett... kiszedtem magamat a kötelekből majd felvilágosítottam a többieket arról hogy nem akarom őket bántani. Ha elmondják hol van Klaus elmegyek és többé vissza se jövök.
- Találkozzunk abban a parkban egy óra múlva.