3.fejezet

1.7K 59 0
                                    

Elvégeztem a bűbájt. Rájöttem mindenre amit eddig nem értettem, hogy lehetek vámpír de közben vérfarkas is és még boszorkány. Ő volt az apám.....igen,Klaus Mikelson. A vérszomjam hibrid aki még a saját testvérét is leszúrja és koporsóba rakja.
Éreztem a késztetést, hogy ezek ellenére is megkeressem őt.
Összepakoltam minden cuccomat, vittem virágot Sarah néni sírjára is.
A kereső bűbáj szerint el is indultam.

A kis falumból az nagyon messze volt még úgyis hogy létezett autó. Mindent elolvastam amit csak tudni lehetett erről a városról. Kérdezgettem az embereket, volt aki csak jókat mondott, de volt olyan is aki állattámadásokról beszélt ami nekem egy kicsit furcsa volt. Reménykedtem hogy jó fele járok és ott lesz ő, akit mindig kerestem, akire mindig vágytam. Szerintem ő nem is tud rólam. Ki kellett találnom valami jó beszédet.
Mindenkitől megkérdeztem ismerik e őt. A város környékén már egyre többen ismerték fel a nevét. A legtöbbjük vámpír volt és miután megkérdeztem őket nekem támadtak ezért sajnos volt pár akit meg kellett ölnöm.

Megérkeztem. Elhagytam a táblát amire gyöngy betűkkel volt kiírva a város neve. Mystic Falls. Izgultam nagyon. Megkerestem a szállasomat majd lefeküdtem mert már elég késő volt. Elfáradtam. Igen még egy 981 éves is el tud fáradni. Ugyanis annyi vagyok.

Másnap elindultam a városközpontba hátha ott majd tud segíteni valaki. Egy parkban megálltam, leültem és körbenéztem. Oda is mentem nehány emberhez. Sajnos nem tudtak mit mondani. Egy lány viszont rámförmedt azt mondta, hogy őt jobb ha nem keresem mert gonosz ember. Láttam a verbénas karkötőt a kezén tudtam hogy ő is ismeri a vámpírokat. Nem tudtam megbűvölni. Hiába mondtam hogy nagyon fontos megtudnom hol is van Klaus. Nem volt más választásom ezért figyelmeztetésképpen megvillantottam a szememet ami csak úgy sárgállott a vérfarkasátkom miatt. Hallottam ahogy egy varázslatot kezd mormolni amivel megakart támadni de gyorsabb volt. Félre vittem ahol megkérdeztem mégegyszer hogy hol van Klaus Mikelson. Annyit mondott hogy nem tudja, de talán tud olyat aki segíthet. Udvarias voltam megköszöntem neki a segítségét majd megkérdeztem a nevét.
-Bonnie vagyok, Bonnie Benett.
Kihitte volna, hogy pont egy Benett boszorkányba futok bele.

The Originals/HibridboszorkányМесто, где живут истории. Откройте их для себя