Átballagtunk egy másik szobába. Elmagyaráztam neki úgy ahogy Kainak is. Nem nagyon tudott mit mondani. Próbáltam menteni a helyzetet egy kicsit.
- Nézd "apa" én most nem azt mondom, hogy szükségem van rád, és tegyünk úgy mintha az eddigi 981 évben mellettem lettél volna. Csak annyit akarok, hogy végre itt lehessek, vigyázhassak a hugomra akiről csak öt perce tudok. Szívesen megismerném a Elijaht, Finnt, Kolt, Freyat, Rebekaht és a hugom anyukáját.Klaus nem úgy nézett ki mint aki erre tud bármit is mondani. Szóval Elijah megelőzte.
- Adj neki időt, ez elég váratlanul ért mindenkit.
- Jó, jó persze értem én, de egész idáig őt kerestem. Nem akarom, hogy a váratlanság miatt elveszítsem, úgy hogy meg se ismertem még.
- Freya végezzen el egy bűbájt ami igazolja a kis történetét.
- Hibrid boszorkány vagyok szerintem meg tudom oldani én is.
- Bizzuk inkább Freyara jó...
Amíg vártunk rá elkezdtem kérdezősködni.
- Emlékszel az anyámra?
- Igen talán.
- Tudom, hogy ez az egész váratlanul ért, de remélem ettől még lehetek a lányod.
- Figyelj, én elhiszem hogy neked ez nem újdonság, de nekem az. Így is elég nehéz volt Hopeot megvédenem.
- Értem, de most itt vagyok én is. Segíthetek akármiben. Nem vagyok már kislány akit meg kell védeni. Sőt igazából erősebb vagyok mint te.-vigyorogtam hátha oldom a feszültséget.
- Nem bízhatom rád a lányomat addig amíg nem tudom biztosan, hogy megvéded e. Egyszercsak felbukkansz és én ne gondoljam, hogy csak valami csaló vagy a sok közül aki csak megakarja ölni a lányomat? Egyáltalán nem bízom benned.
- Jó sokan lehetnek akik megakarnak ölni téged, ha a saját lányodban se bízol. Mi okom lenne megölni egy kislányt? Mindig is akartam egy kishugicát egyébként. Biztos nagyon jó apa lehetsz.
- Hope tudja mi vagyok, mégis szeret engem. Ő a legfontosabb nekem.
- Valaki jött...
Freya megjelent. Elijah már elmagyarázott neki mindent.
- Gyere essünk neki a bűbájnak.
Nagyon kedves volt. Elmesélte hogy hárman ( Elijah, Klaus és Rebekah) kötöttek egy megállapodást azt a bizonyos " örökkön örökkét" . Kiderült hogy nagyon sok bajon vannak túl így közösen. Mindig a család volt az első. Emiatt nagyon tiszteltem őket plusz biztos tudnak valamit ha már több mint 1000 éve élnek.
Nem sokkal késöbb meg is láttuk az eredményt. A bűbáj szerint én nem vagyok Klaus lánya......