12.fejezet

1.1K 49 1
                                    

Fura helyre értünk. Egy boszorkány temetőbe. Nem nagyon jártam még egyébként ilyen helyen. Bementünk az egyik kriptába aztán Vincent már ott volt.
- Mondd Marcel. Baj van?
- Nem dehogy, csak el kéne vegézned egy bűbájt. Azzal kapcsolatban, hogy ő Klaus lánya.
- Beszélhetnénk egy pillanatra négyszemközt is?
- Ja persze.- majd félreléptek.
- Figyelj szerintem ha Freya bűbája nem mutatta ki akkor annak valami oka van. Nem akarok megint a Mikelsonokkal kavarni. Az ősök így is idegesek.
- Ő figyeljetek nem akarok zavarni, de tulajdonképpen én is boszorkány vagyok. És tudtommal az ősök nem haragszanak meg ha segítesz egy társadnak. Egyébként Elizabeth vagyok.
- Ne haragudj nem tudtam hogy te is boszorkány vagy. Akkor gyere ide és essünk neki.
Odaléptem majd kipakolta a kis cuccait amik kellettek, aztán megfogta a kezemet. Nem tudom mit érezhetett amikor hozzám ért, de utána kérdőre vont.
- Te nem csak boszorkány vagy....
- Hát ha úgy vesszük hibrid is...
- Ezt tudják a Mikelsonok is?
- Nem kérdezték.
- Hát pedig a helyedben most elmennék és elmondanám nekik. Azt is hogy te Klaus lánya vagy.
- Várj mi?
- Jól hallottad. Egyértelműen Klaus lánya vagy. Valószínűleg csak Freya nem akarta, hogy kiderüljön. Egyből Klaushoz menj, és ne állj meg mert akik akkor tettek róla hogy a bűbáj ne jelentsen semmit azok most is fognak.
- Jó jó nagyon köszönöm. Neked is Marcel.-gyorsan elszeleltem, siettem vissza.
- Héj várj már elki...sé...na mindegy....

Bementem, majd fölrohantam a hugomhoz. Addig ott vártam amíg nem jött Klaus.
-Szia hugi hol van apukád?
-Nem tudom mindig elmegy valahova, nagyon sok dolga szokott lenni.
-Hope vagy igaz?
-Igen. Te pedig Elizabeth.
-Nagyon tájékozott vagy.
-Ne haragudj apára ha nagyon visszautasító volt. Nem mindig mogorva, velem általában vidám és kedves.
-Jó lehet neked, hogy mindig ott volt melletted.
-Kicsi voltam még amikor eltűnt utána pedig csak öt év múlva találkoztam vele.
-Biztos jó apuka.
-Én nagyon szeretem. Főleg amikor együtt eszünk péksütiket.
-Szeret festeni? Mert elég sok itt a festmény.
-Igen, de általában akkor fest amikor valakire nagyon haragszik, vagy ha tervet csinál, meg akkor is ha boldog.
-Azt hiszem megjött, hallok valakit.
Erős léptekkel halad valaki a lépcsőn fölfelé, majd belép a szobába.
-Nem úgy volt hogy eltűnsz? Mit keresel még itt?
-Elijah, kérlek beszélnem kell Klaussal.
-Attól tartok az nem fog menni.....

The Originals/HibridboszorkányWhere stories live. Discover now