Prológus

479 21 0
                                    

Már két éve dolgozom ebben a villában, amit a benne élő hét testvér csak Monsta X Villának nevez. Amikor idekerültem, nem igazán tudtam, mire számítsak az gazdag arisztokraták fiaitól, ám kellemesen csalódtam mind magukban az ott lakó emberekben, mind a munkám körülményeiben. A fizetésem legalábbis mindenképpen kárpótolt bármiféle nehézségért, amellyel esetleg szembetaláltam magam.

A villa, ahol az utóbbi időben a mindennapjaimat töltöttem, véleményem szerint túlnőtt a villa fogalmán, és inkább hasonlított egy kastélyra. Maga az épület két emeletből állt egy padlással kiegészítve. A második emeleten csak háló- és fürdőszobák voltak, amelyeket az itt dolgozó személyzet számára tartottak fenn; az én szobám is itt volt, és külön örömömre szolgált, hogy a fürdőszobám hozzá volt csatolva, és nem kellett megosztanom senki mással. A földszinten a hét fiú szobája volt megtalálható, egy hatalmas bálterem, egy szalon, konyha és természetesen egy tágas előtér. A villába egy nehéz, gondosan megmunkált vaskapun át lehetett bejutni, és sűrű sövény szolgálta a kerítés szerepét. Az épület mögött kert terült el, ahol mindenféle virág, fa, zöldség és fűszernövény megtermett. A főzéshez is innen szedtük az alapanyagok egy részét.

A fő munkámon kívül az én tisztem volt az is, hogy reggelente felébresszem Hyungwont, mert a dolgozók többségének már nem volt hozzá türelme, én viszont még képes voltam fél órán belül elérni, hogy talpon legyen. Gondoskodnom kellett arról is, hogy Changkyun és Jooheon időben elinduljanak az egyetemre, valamint hogy mindenkinek elő legyen készítve a reggeli kávéja, és zökkenőmentesen el tudják kezdeni a napot.

A munkatársaimmal remekül kijövök, rövid időn belül barátokat is szereztem, akikkel megbeszélhetjük az ügyes-bajos dolgainkat és pletykálhatunk. Az itt töltött két évem alatt remekül megszoktam az itteni életet, azonban vannak dolgok, amik még mindig zavarnak egy kicsit. Ezek közül az egyik Minhyuk. A szabadidejében szeret körbejárni a villában, és viccekkel, csínyekkel idegesíteni a dolgozókat. Ezek sokszor sértőek vagy megnehezítik a munkánkat, és senki nem nézi jó szemmel, de nem merünk túlságosan szembeszegülni vele, nehogy elveszítsük a munkánkat. Ilyen helyzetekben a legnagyobb segítség Kihyun, aki mindig jól bánik velünk, mindig udvarias, és leállítja Minhyukot, ha túl messzire menne. Persze tudjuk, hogy amit Minhyuk tesz, amögött nincsen ártó szándék, pusztán egy ártatlan gyerek piszkálódásaihoz hasonlítanám.

Shownu és Wonho amolyan idolnak számítanak a körünkben, mert elérhetetlennek és megközelíthetetlennek tűnnek, akár a valódi nemesek a középkorban. Senki sem mer beszélgetést kezdeményezni velük, és ők sem szoktak közeledni hozzánk, bár Wonho alkalmanként küld felénk egy-egy dicséretet vagy apró mosolyt.

A megszokott hétköznapokat azok az események törik meg, mint amilyet a hét fiú ma is bejelentett. Összehívtak mindenkit, aki a villában dolgozik, és miután mindenki összegyűlt a bálteremben bejelentették, hogy a következő hétvégén egy bált rendezünk, hogy megünnepeljük a tavaszi napéjegyenlőséget. Valójában ilyen összejövetelt gyakran tartottak, a mérete mindig attól függött, ki állt elő az ötlettel, ez azonban egy nagyobb kaliberű estélynek ígérkezett. Az elmondásuk szerint mindannyian hívnak meg ismerősöket, és a teljes személyzet segítségére szükség lesz, hogy tökéletes legyen minden. Ha mind a heten hívnak meg vendégeket, akkor nem kételkedem ebben.

Izgatott lettem a hír hallatán, és a gondolataimban már tervezgettem, mi az, amit én tehetek azért, hogy sikeres legyen a bál. Biztos voltam benne, hogy varázslatos este lesz, és már alig vártam nemcsak azt, hogy részt vehessek rajta, hanem azt is, hogy elkezdjem hozzáadni az én tudásomat a létrejöttéhez.

Akkor még fogalmam sem volt róla, hogy mennyire közel fog hozni ez az esemény az egyik Monsta X Villa "hercegéhez", de ahogy munkára készen, elszántan felemeltem a fejem, a tekintetem egyből rátévedt egyikükre...

Gyönyörű éjszakaМесто, где живут истории. Откройте их для себя