▬『❀ 13 : Sakit Hati ❀』▬

1.2K 227 53
                                    

" Aunt , aunt nak terima minah jelek tu jadi menantu aunt ke ? tak sangka Yoongi boleh jatuh hati dekat minah macam tu kan ? "

Mina menghasut Puan Min .

" Huh , perempuan macam tu tak layak jadi menantu aunt , tak setaraf . dah la belum kahwin dengan Yoongi pun dah buat hal , tch . Aunt rasa Mina je yang layak , dah la cantik , baik ... bukan macam ergh perempuan yang Yoongi gilakan sangat tu , entah apa yang special sangat tentang dia entah , tah-tah si Yoongi tu dah kena santau dengan budak tu "

Puan Min mengipas dirinya laju dengan kipas cina .

EH mak cik seko niy , aircond penuh sampai ke bilik air pun masih panas lagi ke ?

DOSA BANYAK LETTEW--

" Aunt jangan kasi dia kahwin dengan Yoongi tau , sebab kalau Aunt kasi , Aunt takkan dapat rasa kekayaan Mina , lainlah kalau Aunt tak- ( EH EH jangan macam tu Mina )"

Puan Min cepat-cepat potong ayat Mina ,

Risau jika dia tak dapat nak jadi lebih kaya .

Keret punya mak cik .

Dah tua tak sedar diri lagi .

" Yoongi keluar kejap eomma , "

Mina dan Puan Min pandang Yoongi serentak .

" NO ! mesti Yoongi nak pergi jumpa perempuan tu kan ? NO NO NO " sambil menggoyangkan jari telunjuknya .

Yoongi Tarik nafas dalam-dalam DAN PUSHHHHHHHHHHH YOONGI PUSH LAGI

" Eomma , Yoongi pergi jumpa kawan-kawan la "

Tipu Yoongi .

Tak apa kan tipu ? halah tipu sunat ~

" k "

" Mina pergi ikut dia , Aunt rasa dia nak jumpa perempuan tu"

" ok Aunt ! "

-S K I P-

" jebalyo Ain angkat call saya , saya risau "

" Ini ialah peti simpanan suara bagi nombor kosong . satu ( AKU TAK NAK CAKAP DENGAN KAU LAH! AKU NAK CAKAP DENGAN AIN MANA AIN !! )"

" hoi lu kepala jangan besar ma , yitu pilipuwan mana ada sinih , jangan marah-marah maa , kepala lu wa pancung nanti "

" AJAL MAUT DI TANGAN TUHAN , LU SAPA NAK UGUT WA , BLAH LA SEMAK TAU SEMAK "

Panggilan dimatikan .

Yoongi bergegas masuk ke hotel tapi dihalang oleh Mina ..

" As I expected , you nak jumpa betina tak sedar diri tu kan ? "

" mana ada , aku nak jumpa dengan geng kunyit aku k , nak join ke ? "

" no need to lie Min Yoongi , I know you but Yoongi please , jom sambung relationship kita semula seperti dulu . I know you don't love her "

" siapa cakap aku tak sayang dia ? aku sayang dia "

" kalau betul awak sayangkan dia , pandang mata saya dan cakap yang awak sayang dia "

Yoongi pandang mata Mina dan cuba cakap yang dia sayangkan Ain

tapi tulah , dia kenot .

[C] Zaim Furqan | Min YoongiWhere stories live. Discover now