" KAKAK KELUAR KEJAPPPP ! " pekik mommy dan aku turuti kata-katanya selepas berhari-hari terperap dalam bilik .
" kenapa mommy panggil ? " dan aku terkejut bila ada seseorang di ruang tamu yang haritu panggil aku otak seminit .
" Mommy dah dengar penjelasan daripada Furqan , turn kamu pula dengar , mommy akan pergi dapur , usop ngan ucop pun "
" ALAAA BARU NAK DENGAR SEKALI-- " telinga ucop ditarik .
" awak nak jelaskan apa lagi ? tak cukup lagi sakitkan hati saya yang sakit ni hah ? "
" let me explain , mesti awak nampak macam saya dengan Mina berpelukan kan ? yes memang dia peluk saya tapi takkan saya nak biar kot ? haram siot haram , bukan muhrim pulak tu , saya tolak dia perlahan dan tazkirahlah dia kasi yinsaf yitu anjeng .
Awak perlu percayakan saya Ain , tolong jangan buat saya rasa serba salah . Saya rasa macam buat dosa besar dengan awak , maafkan saya ? sedangkan Nabi pun maafkan umat dia heheh "
Walaupun penjelasan dia sakai , tapi .. hm boleh diterimalah kot kan ? kang kalau tak maafkan dia , tak pasal-pasal jumpa dekat padang masyar nanti .
" yelah yelah "
" JINJJAYO? YESSSSSSSSSSSSS ! "
" dah dia cincalok kan pulak aku ni humph! "
Usop dengan ucop letakkan air atas meja lalu aku tuang air sirap ke dalam cawan dan hirup.
" jom kahwin ?!"
" UHUKK AHAKK-awak kena rasuk dengan shyton mana ni ? gila ka apa tiba-tiba ajak kahwin ? "
" saya waras k , tak gila . jom arh ~ boleh ar " sambil buat muka sakai , ei mintak penamparnya .
" dah sunat ke ? "
terus dia diam tapi aku yang malu . Kau dah kenapa Ain tanya soalan macam tu ? tak rasa macam peribadi ke soalan tu ?
" bel-- "
" eiii ucop pun dah sunat tau bang ! tok mudim cakap tak sunat tak bole kahwin "
usik ucop .
HAHAHAHAHA berpeluh dahi Yoongi bila kena usik .
"alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. hurm sakit tak ucop ? " soal Yoongi .
Aku rasa aku patut tinggalkan dorang berdua . SAYA PEREMPUAN SAYA TAK NAK AMBIK TAHUUUUUU
" erm taklah rasa macam kena gigit dengan harimau je "
makin gelabah si Yoongi sebab dia tak pernah kena gigit dengan harimau .
" pisau apa yang dorang pakai ucop ? "
" manalah ucop tahu , ucop tak nampak . ucop tengok hantu tok mudim , dia pakai pisau yang potong ayam kot "
" ucop jangan tipu abang-- "
" tak tipulah , mana ada tipu bang . tipu kan berdosa , tak gitu ? "
seronok kau ucop yer ngusik si Yoongi ?
-S K I P-
" Hello eomma , EOMMA ! EOMMA TOLONG DOAKAN YOONGI SELAMAT DISUNATKAN K ? YOONGI NAK PERGI BERPERANG DENGAN HIDUP NI . SUNAT NI ANTARA HIDUP DAN MATI YOONGI , TAKOT ARHH EOMMMAA "
telefon dijauhkan dari telinga Puan Min . Harap telinganya tak akan pekak sebab Yoongi .
" ni apa yang mati sunat hidup apa ni ? perang lah apa lah , satu-satulah "
" tolong maafkan salah silap Yoongi selama ni , Yoongi minta maaf dari hujung akar rambut yang tersekat di skala 3 hinggalah ke jari-jemari kaki Yoongi , tolong juga restu hubungan Yoongi dengan bakal menantu eomma , Ain . Sebenarnya , Yoongi nak kena sunat , nak kena potong tutttt-- "
" apa-apajalah kamu ni . eomma dah restu hubungan kamu dengan Ain dan mommy rasa kena potong takdalah sampai melibatkan mati pun , jangan buat teruk "
TUTTT TUTTT TUTTT
" eomma ? yoboseyo ? eomma !! ANDEWE !!! EOMMA JANGAN TUTUP CALLL JEBALL eomma !!! "
HAH AMAGHI BERJEMAAH KITA SEPAK BUDAK NI LELAJU
" kenapa aku rasa hidup aku dah nak habis , rasa macam tok mudim tu macam malaikat maut " bebel Yoongi sendirian.
-S K I P-
" k dah bersedia untuk disunatkan ke Yoongi ? "
aku menelan air liur sajat sebaldi dan angguk perlahan .
Lepastu , dia keluarkan jarum suntikan yang besar , saiz gergasi ! dan aku ternampak pisau yang banyak ,
aduh rasa macam nak disembelih je sebab tangan aku dah kena ikat ni ke tok mudim nak rogol aku ?
OYEMJI SAYA TAK NAKKK!
TTAK !!!!!!!
" ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH "
-S K I P-
" eomma , bentan arh . eomma balik la Malaysia kejap , tolong sapu ubat krim haaa , "
" yelah , eii banyak songeh "
" terbang tau eomma , pinjam sayap sapa-sapa . naik flight lembap "
Panggilan dimatikan , aku terbaring lemah atas katil dengan kain pelikat dan kopiah atas kepala .
NAK EOMMA !!! NAK EOMMA !!! NAK AIN !!!
Penampar nak penampar?
-S K I P-
dah seminggu aku bentan dan sekarang , aku dah sihat sepenuhnya .
" Ain , saya dah sunat . Jom kahwin ? "
"..."
-tbc-
YOU ARE READING
[C] Zaim Furqan | Min Yoongi
Fanfic❝ Saya sebagai seorang suami, bertanggungjawab untuk membimbing isteri saya ke syurga ❞ Start : 060318 End : 190418 Status : Completed ©Taehidungoreng- > cover by @beruangkoala > hanyalah rekaan semata-mata dan dilarang meniru, menciplak atau mempl...