" Yoongi tolong hantar Mina balik ehh ? Eomma ada dating dengan Sufian Suhaimi kejap lagi " katanya sambil menempek bedak 10Kg pada muka . Bukan apa sebab takut nampak tak shantek depan pakwe ngeh .
" Appa nak tauk mana ?"
"Appa still dalam hati eomma , Sufian ni cuma nak buat seperpatt je"
"Eomma , dia kan dah ada- ( AIPPPPPP DIA SINGLE DAH YOONGI OII ! NI YANG EOMMA NAK MASUK LINE NIH ) " tak sempat aku cakap habis lagi dia dah potong . Cinta sungguh Puan Min pada budak pian niy .
Dan baru Yoongi nak sambung membebel , ssap Puan Min dah berlari macam kena kejar anjing masuk kereta . Tak takut makeup cayer ke ?
TING !
You have one unread message from Mina tershenta
Change Mina Tershenta to BAHABI YANG KACAU RELAY AKU NGAN AIN
Ppali ambil saya .. bosan arh duduk sepital buruk niy .. Ai miciyu lah cyunk ..
Sorry , wrong number.
HAHAHAHAHAHA KAU FIKIR KAU JE BOLEH JADI JAHAT ? KEJAM? eh Astaghfirullahalazim.
-S K I P-
" Along kejap lagi ada drama Tak Ada Cilaka Sepertimu .. alonggg dengar tak apa yang cop cakap ni? Hallu ? "
makin geram si budak ucop ni bila kakak dia tengah terguling-guling macam sosej panggang , tergolek-golek macam minta kena pijak , tersenyum macam orang tengah layan porno masa tengok fon dia .
" muka lawa tapi sayang .. gila-- " celah Usop.
"Kau tengok arh , aku nak masuk bilik , dedaaaa"
" Tak faham aku orang yang bercinta ni , semua orang memang camtu ke bila kapel ? aku takde sampai tahap tu pun-- "
" Heleh cop , tak yah nak nipu readers , kau pun sama je tetambah bila awek kau hantar surat cinta tapi yang lawak enn , awek kau tulis ' KALAU YER PUN SUKA SAYA TK PERLULHA SAMPAI NAK TUNJUK BURUNG AWAK DEKAT SEMUA ORG KOT' " mulut usop diterkup .
"Usop .. ada nampak ucop hepi ? " dan mulalah pertelingkahan antara merpati dua sejoli itu .. kita beralih pada Ain yang still seronok sebab Yoongi hantar mesej dekat dia .
tak tahu kenapa tapi enn rasa macam kerash yang hantar mesej . BHAHAHAHA kk sekarang nak reply ka idok mesej dia ?
tapi aku yang beriya tunggu mesej dia , seronok tk ingat dunia bila dia dh hantar mesej tah-tah aku tak nak reply-
ain , bangang tu simpan sikit-
AIN HIJAU
Penjelasan apa lagi Yoongi ? Semuanya saya dah nampak !
Inilah perempuan-langsung tak nak dengar penjelasan dulu , tolonglah jangan jadi perempuan otak seminit-
Oh otak seminit ? Habis lelaki ? OTAK SATU SAAT ? 30 SAAT ? LMAO-
Okay saya minta maaf . saya tak maksudkan macam tu pun Ain ..
AKU READ JE MESEJ DIA . DAH ELOK-ELOK MOOD AKU NAK BAIK TAH-TAH DIA CAKAP HAKU OTAK SEMINIT ? WADEFAKMEN?!
-S K I P-
" Eomma , memandangkan Mina dah sihat , boleh Yoongi balik Malaysia ? " soal Yoongi takut-takut sebab eommanya baru lepas kena reject dengan Sufian Suhaimi.
" Yoongi , eomma minta maaf sebab eomma selalu marah kamu and bla bla bla . Baru eomma
tahu perangai Mina yang sebenarnya "
" maksud eomma ? "
" eomma nak pelesbek ni muhun tengok atas anak-anak .. "
- FLASHBACK LEPAS KENA REJECT DENGAN SUFIAN SUHAIMI
Puan Min tengah menangis frust kena reject dengan pian suhaimi dalam tandas dan dia berhenti nangis sat bila dia dengar suara seseorang .
" tak sangka Puan Min tu jenis orang gila duit , aku cakap je pasal duit terus dia tunaikan permintaan aku . Lol orang tua ni tak sedar diri ke ? kubur dah memanggil-manggil tapi dia still gila harta orang , tch . Pikir aku nak sangat dekat anak dia yang kulit macam ulat sagu ? aku pura-pura pengsan pun percaya mentah-mentah , senangnya kena tipu dengan aku . ish mana tisu ni ?
Maaf , stok tisu sudah dihabiskan oleh Puan Min .
ARGH LANTAKLAH "
- END FLASHBACK -
" so sekarang eomma izinkan Yoongi balik Malaysia la ni ? "
" Yes even eomma tak tahu kenapa kamu suka sangat dengan negara yang berjerebu "
" SEKARANG JUGAK YOONGI PERGI MALAYSIA ! MASEH EOMMA ! tapi Mina .. "
" budak kurang ajar tu ? memang minta eomma belasah dia "
-tbc-
YOU ARE READING
[C] Zaim Furqan | Min Yoongi
Fanfic❝ Saya sebagai seorang suami, bertanggungjawab untuk membimbing isteri saya ke syurga ❞ Start : 060318 End : 190418 Status : Completed ©Taehidungoreng- > cover by @beruangkoala > hanyalah rekaan semata-mata dan dilarang meniru, menciplak atau mempl...