3

500 42 3
                                    

,,Tak pojď, nejdřív tě představím ostatním" rozhodla Pora a lehkým klusem zamířila k jedné skupince vlků. ,,Ahojky, toto je Vánice. Vánice to je Nabol, Aiša, Perdy, Tedy a Barny." ,,Ahoj" pozdravila jsem všechny s úsměvem a oni mi úsměv opětovali a taky mě pozdravili. ,,Toto jsou lovci, hlavní je Nabol. A teď půjdeme k hlídkařům." Pousmála se  Pora a tentokrát už klidnějším krokem jsme se vydaly k další skupince vků. ,,Ahoj, asi jste si už všimli Vánice je tady nová." vysvětlila Pora. ,,Vánice toto je Cloui, Dany a Dabi, jsou to bratři," zazubila se. ,,Ty budeš poslední hlídka." oznámila mi Pora a představila všecny hlídkaře. Nakonec jsem se šla přivítat s Omegou Indou. Na závěr mě Pora provedla po táboře a ukázala mi kde budu spát.

,,Jí se jenom večer, lovci mají celý den na to aby něco ulovili. Pro jídlo si chodíme podle postavení, první Alfa potom Beta, po Betě je Nabol a tak dál. Ty jíš jako předposlední. Jestli se ti ale tvoje postavení nebude líbit můžeš někoho vyzvat na souboj. Když vyhraješ půjdeš na místo svého protivníka, pokud prohraješ vše zůstává tak jak je. Hlídky chodí hlídat většinou ve dvojcích někdy i samy. O tom jak budou hlídat rozhoduje Cloui jakožto hlavní hlídkařka. Lovcům zase velí Nabol." skončila se svým výkladem Pora a já se šla lépe seznámit s ostatními. Všichni byli hrozně milí a já si tuto smečku zamilovala hned první den. Dany a Dabi se neustále prali ale jenom tak pro zábavu samozřejmě.

Večer nás zavolala Alfa k jídlu. Lovci ulovili dvě laně takže jsem se dosyta najedla i já s Omegou. Po jídle jsme šli všichni kromě hlídající dvojce vlků spát. Zalezla jsem do doupěte hlídkařů a usnula. Ráno jsem měla hlídku s Porou, tak jsem se musela pořádně vyspat.

Volání smečkyKde žijí příběhy. Začni objevovat