5

369 38 8
                                    

Zastavila jsem se před doupětem Alfy a zhluboka se nadechla. Nevěděla jsem jak Alfa zareaguje, navíc jsem tu nová tak jsem se bála, aby na mě nebyla naštvaná nebo tak něco.

,,Alfo?" oslovila jsem vůdkyni tak pevným hlasem jak jsem jen dokázala. ,,Ano Vánice?" odpověděla mi a vylezla z doupěte. ,,Toto je Tlapka a chtěla jsem se zeptat jestli by nemohla zůstat s námi ve smečce. Její matku zabil velký kožich a nemá kde být." poslední větu jsem jen zašeptala, bylo mi Tlapky líto. Alfa vypadala zamyšleně a zároveň jí byl v očích vidět smutek a soucit. ,,No dobrá ale budeš se o ni starat ty a nějak se postaráš o to aby se najedla, když ve smečce nemáme žádnou kojící vlčici tak to bude trochu problém. Ale mohla bys jí třeba přežvíkávat měkké maso." dokončila svůj proslov Alfa a odešla za Betou. ,,Tak pojď ukážu ti to tu" řekla jsem Tlapce a hlavou jí ukázala směr kam má jít. Když jsem ji všem představila tak si šla lehnout do doupěte. Počkala jsem až usne a potom jsem se šla bavit s ostatními.

,,Vánice! Vánice! " uslyšela jsem za sebou známý hlas. ,, Ahoj Dany, nemáš být náhodou na hlídce?" ,, Už ne, vystřídala mě Pora." ,, Aha" odpověděla jsem mu a posadila se do trávy. ,, Tak ty máš teď na starost Tlapku? " zeptal se mě. ,,Ano, je hodná a mám ji ráda jako vlastní." zavrtěla jsem ocasem a dál si povídala s Danym o Tlapce a dalších věcech. Byl moc milý a je to můj nejlepší kamarád, teda když nepočítám kamarádky vlčice. Ještě jsme si nějakou chvíli povídali a potom jsme šli zkontrolovat Tlapku. Spala jako dudek tak jsem klidně mohla jít jíst. Dneska měli lovci bohatý lov takže jsem se dosyta najedla i já a Tlapce jsem přinesla to nejměkčí maso z nějakého okřídleného tvora. Moc jí chutnalo. Byla jsem tak unavená že jsem se jenom schoulila vedle Tlapky a usnula tvrdým spánkem.

Tak snad se kapitola líbí. Omlouvám se za chyby ale v pravopise nejsem zrovna nejlepší, snad chápete😊😂tak zatím ahoj👐

Volání smečkyKde žijí příběhy. Začni objevovat