Alfě se narodila čtyři nádherná vlčátka. Byli to dva vlčci a dvě vlčice. První vlček, ktetý dostal jméno Zoubek byl takový nažloutlý a bříško měl bílé a jeho černé oči se leskly na slunci. Jeho sestra Hvězdička byla zese pro změnu celá černá s bílými zuby a tak též černýma očima jako všichni její sourozenci.
Hvězdička a Zoubek
Další dvě vlčata Vločka a Chloupek byli hnědí. Skoro od sebe nešli rozeznat ale naštěstí byl chloupek o trochu tmavší než jeho sestra.
Vločka a Chloupek
Všichni byli z těch drobečků úplně unešení ale nejvíc Alfa s Betou. Ti byli na své potomky pyšní a nehnuli se od nich ani na krok.
Když už vlčata povyrostla a naučila se jakž takž chodit bylo opravdu těžké je uhlídat. Pořád někam útíkala a všechno prozkoumávala, prala se a tak dál.
Najednou se ozvalo Alfino vytí. Všichni přestali dělat své činnosti a rozběhli se na místo odkud se vytí táhlo. ,, Co se stalo Alfo? " ,, Co se děje?" štěkali všichni ze všech stran. ,,Smečko klid! " zaštěkal Beta. ,,Ztratila se Hvězdička! Nikdo neví kam šla nebo jestli ji někdo unesl." oznámil nám druhý nejvýše postavený vlk . ,, Proto hlídka bude hlídat dál a dá si obzvlášťe velký pozor na kojoty, na které nás včera upozorňovali. Je totiž dost pravděpodobné že s tím mají hodně společného. Na hlídku půjde Dabi a Dany. Barny, Pora a Perdy půjdou něco ulovit. A zbylí hlídkaři i lovci půjdou se mnou a Betou hledat Hvězdičku. Omega a Moon se postarají se o štěňata a žádné připomínky! To je rozkaz! " zavyla Alfa. ,, Ti, kteří nejdou hledat můžou jít. My ostatní se rozdělíme do skupin." domluvila naše vůdkyně a Beta začal rozdělovat skupiny. ,, Takže první skupinu povede Alfa a bude mít s sebou Nabola, Eli a Vánici. Druhou skupinu povedu já a se mnou půjdou zbylí vlci tedy Aiša, Šerp a Cloui. "
Tak konečně po dlouhé chvíli zase nová kapitola. Teď už to bude trochu zájímavější než dřív ale kapitoly asi budu vydávat po delší době. Zatím ahoj u další kapitoly. 😀
ČTEŠ
Volání smečky
AdventureMladá vlčice Vánice uteče ze smečky plné hádek a šikany. Přidá se k jiné smečce,nic o ní neví jen to proč tam přišla. Pro Vánici bude veliké překvapení když zjistí že....... Psala jsem to, když mi bylo 13, tak to prosím berte s rezervou. :D