4

408 45 9
                                    

Ráno jsem se probudila a pořádně se protáhla, to samé udělala i Pora. Na hlídce se nic zvláštního nedělo tak mi Pora ukázala hranice a potom už jsme si po zbytek hlídky jenom povídaly.

,,Poro! Slyšelas to?" ,,Ne.? Co bych měla slyšet? " ,,Asi nic ale měla jsem pocit jako kdyby tady někdo kňučel." řekla jsem a dál už si toho nevšímala. Najednou ale před náma něco zašustilo v křoví. Opatrně jsem ho tlapkou rozhrnula a uviděla malé vystrašené vlče. ,,Co se ti stalo maličká?" zeptala jsem se toho malého tělíčka. Pora mezitím ke mě došla a sedla si. ,,Mami-maminku zabil velký kožich(medvěd) a já jsem se sem schovala." odpověděla a rozplakala se. Bylo mi jí strašně líto. Vypadalo to jako kdyby byla na světě teprve pár cest měsíčního vlka a už ztratila matku. ,, A jak se jmenuješ? " vyzvídala Pora. ,,Já ještě nemám jméno." zavzlykala a hlavičku si schovala pod tlapky. ,,Aha, tak ti nějaké vymyslíme" usmála se na ni Pora. ,,Jinak já jsem Pora a toto je Vánice." ,,Těší mě." zakňučela a sedla si. ,,Nechtěla bys jít s námi do smečky?" zeptala jsem se a pohlédla nejdřív na vlče a potom na Poru. ,,No... Nevím jak to vysvětlit Alfě a kdo by se o ni staral?" začala váhavě Pora. ,,S Alfou bych mluvila já klidně bych se o ni i starala, s tím problém nemám. Prosím Poro." zaškemrala jsem jako malé vlče. ,,No dobře ale nejdřív jí vymyslíme jméno." chvíli bylo ticho. ,,A co kdyby ses jmenovala Tlapka?" navrhla jsem možná budoucí Tlapce. ,,Anó, já jsem Tkapka!" vyštěkla Tlapka a rozběhla se ke mě. Já jsem jí jen olízla hlavičku a vydaly jsme se do tábora.

Protože teď píšu z pohledu vlka budou tak vypadat i názvy, např. Dvounohé packy-lidi. Názvy budou podobné jako v knížce Zákon smečky ale nechci se úplně opičit tak to vždycky trochu pozměním. Jinak budu samozřejmě ráda za každou hvězdičku, komment nebo follow.

Volání smečkyKde žijí příběhy. Začni objevovat