,, Takže teď mě všichni dobře poslouchejte! " upozornila na sebe Alfa. ,, Moje skupina se vydá prohledat jižní část území a pokud to bude nutné tak půjde i dál. Skupina Bety se vydá na sever proti proudu řeky. Do večera se všichni vraťte a jestli bude zapotřebí vydáme se hledat Hvězdičku i zítra."
,, Buď na sebe opatrná. " olízl Beta Alfě čenich a rychle se rozběhl daným směrem proti proudu řeky. Alfa se za ním a za jeho skupinou ještě chvíli dívala a potom se taky otočila a klusem se i s námi vzdalovala od tábora.
Asi si každý myslí že jsme úplně hloupí, protože nejdeme za pachem ztraceného vlčete ale ono to tak lehké není. První důvod proč to není jednoduché je ten že vlče se celý den válí v blátě a prachu takže jeho pach není tak silný jako normálně. A ten druhý důvod je takový že málá hiperaktivní Hvězdička běhá po celém táboře jako splašená a to znamená že její pachy jsou skoro všude stejně staré a je jich mnoho. Ne že by měla několik pachů, má jen jeden jako každý živočich ale je cítit na různých místech, tím pádem nemůžeme určit správnou cestu.
Všichni jsme se zamyšleně plížili křovím a ani jsme si nevšimli že Alfa zastavila. ,, Au, co se děje? " zakňučela, Eli která narazila do Alfy. ,, Cítím tu Hvězdičku, ten pach už je starý ale byla tady." vysvětlila Alfa jejíž mateřské instinkty nikdy nezklamaly. ,, A ne sama. " dodal Nabol a znovu zavětřil ve větru. ,,Kojoti!" ,,Máš pravdu Nabole taky je cítím. Měli bychom se vrátit do tábora a informovat ostatní. Zítra se sem vrátíme, teď není moudré pokračovat v cestě, protože nevíme kolik je těch kojotů a mohli by nás napadnou a navíc už se stmívá. " ,, Ale Hvězdička je v nebezpečí musím ji zachránit." zakňučela Alfa a už se chtěla rozeběhnout ale Nabol s Eli ji zastoupili cestu. ,, Ne Alfo, Vánice má pravdu je to moc riskantní. " zastal můj názor Nabol a Eli jen souhlasně přikývla. ,, No dobře, asi máte pravdu. Tak se pojďte najíst do tábora ať máme na zítřek dost sil." rozhodla naše vůdkyně a my se vydali zpět ke smečce.
Hned jak jsme přišli Alfa všechno smečce pověděla a rozhodla že následující den půjde pouze jedna skupina, ve které bude Nabol, Eli, já, Dany, Aiša a samozdřejmě i ona sama.
Po tomto hlášení jsme všichni doplnili síli lahodným laním masem a šli spát do svých doupat.
ČTEŠ
Volání smečky
AbenteuerMladá vlčice Vánice uteče ze smečky plné hádek a šikany. Přidá se k jiné smečce,nic o ní neví jen to proč tam přišla. Pro Vánici bude veliké překvapení když zjistí že....... Psala jsem to, když mi bylo 13, tak to prosím berte s rezervou. :D