Když jsme se vrátili do tábora, byli jsme zahrnuti všemi možnými otázkami.
Ani nevíte jak jsem byla vděčná Betovi když řekl:,, Otázky zítra, naši zachránci Hvězdičky si musí odpočinout a načerpat nové síly.
Po jídle jsme si šli všichni kromě hlídek lehnout.
Pořád jsem se převalovala a nemohla usnout, tak jsem si řekla že se půjdu projít na čerstvý vzduch. Jen co jsem vylezla ven mi výtr rozčechral mou zablácenou srst a vnesl do čenichu vůně lesa. ,, Taky nemůžeš usnout? " ozvalo se za mnou. Byl to Dany, dlouze jsem vydechla úlevou, že to není nějaký prašivec a olízla mu ucho. ,,Ano, nevím co se mnou dnes je normálně hnedka usnu." odpověděla jsem mu a zadívala se do dáli. ,,Nechceš se jít projít? " navrhla jsem a Dany souhlasil. Vydali jsme se k potůčku, u kterého jsme se posadili na jehličí a pislouchali šum vody.
,, Vánice, jak už jsem ti říkal v té jeskyni jsi úžasná vlčice a..... a" ,, A co?" upřela jsem na něj svoje světle zelené oči a usmála se na něho. Něco mě rozrušovalo, nevěděla jsem co, ještě nikdy jsem nic podobného necítila. ,, A mám tě hrozně moc rád. Já tě miluju Vánice." dopověděl. Už vím co je ten pocit zač, teď jsem si to uvědomila. ,, Já tě taky miluju Dany. " zašeptala jsem a dotkla se jeho čumáku(pusa). Byl to nádherný pocit, nechtěla jsem aby skončil ale někdy to nastat muselo. Teď jsme s Danym jedno tělo, druh a družka.
O rok později
Za ten rok od doby co se odehrál boj s kojoty, všechna vlčata vyrostla a dostala svá dospělá jména. Já a Dany taky máme vlčata, dva vlčky a dvě vlčice. Aiša Nabol také mají své potomstvo ale jednoho vlčka, který je ve společnosti svých čtyř sester.
Tato smečka je nenahraditelná, protože je jako jedna z mála, kde se nikdo s nikým nehádá a vztahy mezi vlky jsou perfektní.
Promiňte že jsem to takhle narychlo ukončila ale chtěla jsem tuto knihu uzavřít ještě před prázdninama, protože bych vůbec nebyla aktivní. Jinak po dvouměsíčním volnu mám v plánu napsat nový příběh, tak mi prosím napište o čem byste ho chtěli. Jenom prosím žádná láska, romantika atd. 😂😇Nejlíp se mi píše o zvířatech nebo deníky nebo třeba comedy atd. 😉 Tak si užívejte prázdin a sluníčka a mějte se hezky😀❤️
ČTEŠ
Volání smečky
AdventureMladá vlčice Vánice uteče ze smečky plné hádek a šikany. Přidá se k jiné smečce,nic o ní neví jen to proč tam přišla. Pro Vánici bude veliké překvapení když zjistí že....... Psala jsem to, když mi bylo 13, tak to prosím berte s rezervou. :D