7

329 34 6
                                    

Dnes se choval Beta nějak podivně, nehnul se od Alfy ani na krok a pořád si ji starostlivě prohlížel. Na Alfě bylo vidět že už ji to pěkně štve ale zároveň se tvářila potěšeně a radostně. No co, nechala jsem to plavat a dál plnila svoje povinnosti.

Když byl sluneční vlk v polovině své cesty přiběhla ke mně Cloui že má pro mě úžasnou novinu ale že mi ji řekne až na hlídce. Za tu dobu co tu jsem se ze mě, Cloui a Pory stala nerozlučná trojka. Jen jsem se na ni udiveně podívala a čekala až se vrátí z hlídky Pora a Dabi. Když tato chvíle konečně nastala tak jsem vyběhla pro Cloui ať už jde. Myslela jsem že asi puknu zvědavostí.

,,Tak co mi chceš říct? " vyštěkla jsem netrpělivě na Cloui, jen co jsme byly z doslechu ostatních. ,,No, jak začít..., " prodlužovala to. ,,Šla jsem tak kolem doupěte Alfy a Bety a... ",, A co?" přerušila jsem ji. ,,A zaslechla jsem jak Beta říká Alfě: ,,Buď opatrná když teď čekáš ty vlčata, nechci aby se tobě ani těm drobečkům něco stalo!" já jsem jen údivem vyvalila oči a nebyla schopná promluvit. ,, A-alfa a Be-eta bu-budou mít vlčata?" vykoktala jsem ze sebe a nedůvěřivě si prohlížela svoji společnici. ,,Ano, no není to úžasný? Alfa a Beta budou mít vlčátka! " rozplívala se Cloui a já na ni pořád tupě zírala s otevřenou tlamou. ,,J-jo, jasně že je to skvělí. Už se na ně strašně těším!" vypískla jsem a radovala se jako blázen. ,,A ví to ještě někdo? " zeptala jsem se ještě své kamarádky. ,,Jenom Pora, ty a já. O nikom dalším nevím. A prosím tě, hlavně to nikomu neříkej. Alfa s Betou si asi ještě nepřejou aby o tom věděl celý tábor." ,,Neboj nikomu to neřeknu," slíbila jsem jí a pokračovala v hlídce.

Na světě je nová kapitola tak stad se líbí😊. Kdyby vám něco nesedělo tak se klidně ptejte a kdyby jste měli nějaký tip jak příběh vylepšit budu samozdřejmě ráda když mi ho napíšete 😉😘Tak ahoj, budu se těšit u další kapitoly. 😀🤗

Volání smečkyKde žijí příběhy. Začni objevovat