Ráno jsem se vzbudil a přesunul se do kuchyně, kde na mě čekala máma se snídaní. ,,Dobré ráno Jungkooku" ,,Dobré" a začal jíst toust po toustu.
Jak jsem dojedl vydal jsem se do koupelny si dát sprchu a vyčistit si zuby Převlékl jsem se a nasedl do auta.
Škola
Zastavili jsme před školou a vešli do ní. Začali jsme hledat ředitelnu. ,,Tady je" řekl jsem mamce, která šla za mnou. Zaklepali jsme, hned na to se ozvalo ,,vztupte" mamka vešla jako první a já za ní.
Řešily se věci ohledně škole a dalši "hovna". Vyšli z ředitelny společně s ředitelem a mamka se se mnou rozloučila. ,,A jo Kookie hodila jsem ti věci na byt a tady máš klíče" podala mi klíče a odešla.
Jelikož už bylo po zvonění tak na chodbách bylo ticho. Byl jsem nervózní,ani přesně nevím z čeho. Bal jsem se, že to bude jak na staré škole.
S ředitele jsem se vydal k moji nové třidě. Prosím ja tam nechci, prosím.....panebože už jsme tu ne, ne neotvirejte ty dveře, ja tam nechci. Dorazily jsme ke třídě a přepadla mě panika, myslel jsem že zkolabuju na místě.
Otevřel dveře a najednou jsem stál před svojí novou třídou.
Taehyung
Seděl jsem ve třidě, v poslední lavici u okna. Nudil jsem se, byla tu nuda. Takže jsem se díval z okna a sral na to co říká ten starej páprda. Absolutně mě to nezajímalo.
Nikdo se mnou neseděl abych ho mohl otravovat, tak jsem byl v klidu, proto učitelovi nevadilo že nedávám pozor.
V tom se najednou otevřeli dveře a vešel ředitel, začínal jsem trochu vnímat co se děje ale pořad ne úplně. Až do té doby dokud nevešel hnědovlasý kluk.'Tak ten je můj.' Pomyslel jsem si a celou dobu ho pozoroval, nevím proč ale strašne mě přitahoval, měl sem co dělat abych ho tady přede všemi neojel.
Jungkook
Učitel pozdravil třídu a něco jim začal řikat. Něco o tom že jsem jejich nový spolužak a bla bla bla.....(všichni známe).
Prohlížel jsem si třídu a najednou si všiml hnědovlasého kluka v poslední lavici u okna.
Díval se na mě jak na kořist. Už těd jsem věděl že bude lepši se mu vyhýbat.,,Tak můžeš se představit"promluvil na mě učitel protože ředitel odešel, nevšiml jsem si toho, ale jak to udělal vždyť stal přede mnou nemohl.... no to je jedno.
A je to tady , nervozita, strach.
,,A-ahoj jmenuji se Jeon J-jungkook a je m-mi 15."víc jsem říkat nechtěl, tak jsem sklopit hlavu. ,,Rad tě poznávám Jungkooku, taaaakkk běž si sednout třeba k Jiminovi dozadu" koukl jsem se na třídu a uviděl mávajícího kluka úplně vzadu.
Vydal jsem se za ním a posadil se.
———————————————————————
Už se to rozjíždí, máme tady dalši kapitotku, pořad je o ničem, ale doufam že líbila. Je tu i nový pohled a to
pohled ->Taehyunga. Omlouvám se za chyby a překliky
🖤