•13•

200 22 1
                                    

,,Tae měl by sis jít lehnout" vytáhl jsem ho na nohy. A vedl ho do pokoje. Ale před dveřmi jsme se zastavili.

,,Kookie pojď se mnou do postele "
,,Já s tebou do postele nepůjdu" i když jsem s ním v posteli už byl, tak teď to bylo jiné byl opilí. Bůhví co by udělal.
,,Ale neboj já ti nic neudělám kookie, zkazit tak krásné a neviné stvoření jako jsi ty to bych neudělal" tak to mu nevěřím
,,Ne Tae promin nepůjdu, příště " bylo mi ho celkem líto. Byl strašně miloučký.

Najednou se jeho obličej změnil. Vypadal jako by mě chtěl zabít začal jsem se ho bát a pomalu couvál.

Řekl jsem pojď se mnou do postele ty malej smrade"chytl me pevně za ruku a začal me táhnou to pokoje.
,, Tae ne pust mě prosím " nejposlouchal mě. Ruku mi začal mačkat. Začalo to strašně bolet.
,, Aau Tae to bolí, půst mě prosím taee "
,, Neumíš poslouchat tak já poslouchat taky nebudu " zařval až jsem se lekl a poskočil. Všiml si toho ale nic neudělal. Nemám rád když po mě někdo řve. Jako to nemá rád nikdo ale já to fakt rád nemám, potom co jsem prožil.

,,Lehni!" Pustil mě a já šel pomalu k posteli. Na něho to bylo asi moc pomalé tak mě chytl a hodil mě na postel. Nevěděl jsem co teď dělat. 

,,Takže Jungkooku" sedl si na mě a chytl mi ruce u hlavy. ,, Budeš něm poslouchat pokud ne bude trest jasny?" Bál jsem se co udělá, že jsem ho neposlouchal. ,, jasný?" Zařval mi do ucha až mě z toho začla bolet hlava. Nevím o čem mluvil ale kývl jsem.
,,Mluv!!" Pořad po mě řval

,,Jasny" odpověděl jsem tiše. Celou dobu jsem měl co dělat abych se tady nerozbrečel.

Začal mi vyslíkat tričko a to jsem nemohl dopustit začal jsem se vrtět, kopat, prostě všechno pro to aby přestal. ,,Tae prosím ne, prosim" prosil jsem ho ať přestane. Ale nakonec se mi ho podařilo ze mě sundat.

Nevypadal moc šťastně, že jsem ho ze sebe sundal a já začal litovat toho co jsem právě udělal.

_______________________________
Takže moje rajčátkové limetky <— vůbec nevím co jsem to zandala, ale ok. Dneska je tady delší díl, tak doufám, že se líbil zase jako vždy se omlouvám za chyby a překliky. Aaaaa mám rozepsaných asi 250378392962 povídek z toho 2 mají kolem 6 části. Takže jo mohla bych je vydat aalee jedna se mi zda že je to blbost a ta druhá se začíná stávat blbostí soooouu nevím jestli to mám vydat.


Zatím čuskis

🖤

 Please don't leave me[jjk x kth]Kde žijí příběhy. Začni objevovat