Jak jsem je viděl nechtěl jsem tam jít. Važně ne. A najednou bum..... stojíme před něma.
Strašně mě zajmalo kdo je ten kluk co se na nas ještě nepodíval. Z mého přemýšlení mě vytrhl Jiminův hlas.
,,Tak kluci tohle je Jungkook, Kooku tohle je Yoongi a N.......",,Namjoon" dořekl jsem za něj, po zaznění mojeho jmena se ten kluk otočil a ja hned poznal kdo to je.
'Ne ne ne ne ne ...... aaaaaa bože, to není možné, to nejde zrovna jsem se ho zbavil, no dobrý jak jsem si myslel radši se od Taeho držet dál'
,,Ahoj Kookie" .....'ne ne ne! ať přestane na ně mluvit prosím, proč zrovna ja'.
,,Umm vy se znáte-...",,Ne, Jimine neznají se ..... fakt taky otazka",,Taehyungu nebuď hnusný, je to normalní. A Jimine ano známe se chodily jsme spolu na minulou školu.. že KOOKIE".....byl jsem vyděšený nedokázal jsem se pohnou, nebo něco říct.
,,A-a-ano"... snažil jsem se ze sebe něco dostat.
Zkoušel jsem se uklidnit, ale nešlo to ješte k tomu Tae, ktery na mě pořad civěl.,,My už pujdeme" řekl jsem a chytl Jimina za rukáv a odešel od nich. Jimin se na mě nechápavě dival. No tak asi přišel čas mu to říct nebo ještě ne.
Usmál jsem se na něj a zeptal se kde je jidelna. Do školy jsem přišel později tak byl čas na oběd. Naše pozice se prohodili, měl jsem co dělat abych ho stíhal, šel strašně rychle.
Přišli jsme do jídelny, vzali si jidlo a šli si sednout ke stolu, kde seděli dva kluci.
,,Ahoj kluci tohle je Jungkook" jako vždy pozdravil a představil mě, posadil se a pustil se do jídla zatim co se mi kluci představili.
'Super Kooku nejseš zas taková nicka, maš Jimina, Jina, Hobiho. Tak si to hlavně neposer'
Nevnímál jsem moc věci okolo takže jsem si nevšiml že si k nám přisedl Tae, Namjoon a Yoongi.
'No jo no chvilku nedáváš pozor a všechno jde do hoven. Nevšímaš si věcí okolo sebe'
Yongi si sedl k Jiminovi, Namjoon k Jinovi a Taehyung ke mě. Nelíbilo se mi to, chtěl jsem mit osobní prostor, ale to u něho asi neexistovalo.
Moc si mě Namjoon nevšímal, zajímal ho teďka někdo jiný a tím někdo jiný myslím Jina. Tak byl klid.
Dneska jsme neměli další hodiny tak jsme se vydali s Jiminem, Jinem a Hobim na byt.
Zjistil jsem, že Jin bydlí s Hobim nebo bydlel a teď bydlí s Namjoonem, Jimin bydlí s Yoongim. A Tae bydlel s Namjoonem, ale nevydržel by to s ním tak bydlí SÁM.
No a "nejlepši" na tom je to .... že všichni bydlíme ve stejné ubytovně.
———————————————————————
Moc se omlouvám že jsem nevydavala nejakou dobu kapitoly, ale musela jsem to promyslet jak to bude dál a neměla jsem čas znáte to.
Doufám že se vám část libila sice kratší než obvykle ale tak co se dá dělat. Jako vždy omlouvám se za chyby a překliky.
🖤