,,Co děláš?" tak o co mu jde.
,,Spíš co ty děláš" ehh co prosím ?
,,Chci se napít ?aha že"
,,Tak jseš blbej vím že si ještě nikdy nepil "
,, to nemůžeš vědět"
,, Ale ano můžu " ne nemůže neřekl jsem mu to , nebo ano?
,, nemůžeš to vědět a mužů si dělat co chci, tak mě nech napokoji" co s ním je ? Nechápu ho nechci být na něho hnusný ale nejde to. Může si za to sám.Nemužu to vědět. Jojo jasně je mu 15. Ví to tady všichni, že nepil. Takže co tu řeši.
Jednou si loknul a je mimo.,,Hej Kookie fakt to není dobrý nápad" přidal se Jimin. Kdy přišel? ,,Hmm...." fakt super normálně další rodiče tady mám. Ať se starají radši o sebe.
Všichni jsme si povídali, kluci pili jednu flašku za druhou, ale já se toho už nedotkl. Bylo mi z toho akorát blbě. Všiml jsem si že ta flaška toho hnusu tak pořád je plná. Nevím na koho čeká, ale na mě určitě ne.
Kluci byli totálně opilí, takže bylo na čase to tu ukončit. Ještě že všichni bydlíme ve stejném domě. Šel jsem je doprovodit, aby se jim náhodou nic nestalo.
Vrátil jsem se a začal uklízet bordel zatímco Tae ležel na zemi a čuměl do stropu.
,,Tae proč se diváš do stropu?"
,,je zajímavý, ale ty jseš zajímavější" svůj pohled přesunul na mě.Celou dobu co jsem uklízel mě pozoroval. Proč jsem se ho ptal. Fakt.
_______________________________
Noo taaaakže, nejprve se omlouvám že měsíc a něco nic nevyšlo. Je to tím že jsem začla psát nový příběh. Absolutně nevím jak se bude jmenovat ani o čem bude, prostě improvizuju za psaní. Nevím kdy ho vydám ale bude to až budu mít napsaných 5 a více části (zatím mám 3 i think )[vydani jsem plánovala na červenec tak uvidim]. Ať se nestane to že mě nic nenapadne, nebudu mít čas a potom si něco rychle vymyslím. Vydam to, začnu psát další příběh a potom přijdu na to, co jsem tam vlastně napsalaza hovno, tak to musím celé upravit😂.Mno už nevím co bych vám krásného napsala. Doufám že se kratší kapitolka líbila. Sorrkis za chyby a překliky. Vote a komentáře potěší.
A čuskis u další kapitolky
Vaše krvavá limetka😂😂😂
Nejvic shiteu jméno ale tak why not 😂.^
|
Psáno kolem druhe ráno
Tak kdyby to nahodou nedávalo smysl
🖤