•10•

197 23 0
                                    

Začal jsem se probírat protože jsem slyšel zvonek. Nejradši bych je vyliskal, to musí zvonit jak kokoti?

Vztal jsem a šel jim otevřit.

Jungkookie se taky začínal probírat.'ooh nee oni vzbudily mojeho baby boye' Ježíš on je taaaak roztomilý.Prosím můžu si ho vzít a nikomu ho nedat?

Došel jsem až ke dveřím které jsem otevřel. Stáli tam kluci po kterých jsem hodil naštvaný pohled.

,,Hej klídek Tae jediný kdo by tu měl být naštvaný jsme my,,řekl Hobi a vešel do vnitř. Ostatní kluci ho následovali a já taktéž.

Došli jsme do obývaku kde si kluci sedli jakoby jim to tu patřilo, prostě jako doma.

,,Tae co se  děje?"ozvalo se za námi. Byl to můj králíček.'Ano zabral jsem si ho je jenom můj nikomu ho nedám.'

,,Už přišli kluci.."byl jako vyměněny. Druhá strana Jungkooka. Teď byl víc přitulný a a- takový miloučký.

Došel až k nám a já ho obejmul. Objetí mi hned oplatil. Byl jsem trochu překvapený, šlo vidět že i kluci.

,,Eeeh... možná to je blbá otázka ale vy jste spolu to ..ehm.. no víš co",,šukali?" dořekl jsem za Jina.,, Ano ... "odpověděl jsme na což se sKook hned probral a odtáhl se ode mě.

Nejprve nic neříkal jen se na mě díval nevěřicným pohledem. ,,Co to kurva meleš za hovna. Ne...nešukali jsme spolu!" řekl naštvaně a utekl do pokoje.

————————————————————————
Takže je tu další část buuum prásk.. jako vždy omlouvám se za chyby a překliky.
🖤

 Please don't leave me[jjk x kth]Kde žijí příběhy. Začni objevovat