Ještě chvíli mě pozoraval, ale potom ode mě odstoupil. Namířil jsem si to teda do pokoje, otevřel dveře a spatřil rozházené věci po posteli.
,,Umm Taehyungu ukliď si ty věci''
,,Umm ne díky, mě tam nevadí"
,,Ale mě jo kde mám spát?"
,,Na gauči nebo-" nedokončil protože jsem ho přerušil.
,,No tak na to zapomeň, ten byt měl být můj tak jediný kdo může spát na gauči jsi tady ty,,
,,Jestli nechceš spát na gauči, tak můžeš spát se mnou, ale na gauč mě nedostaneš" jenom jsem si povzdechl, nemělo to cenu řešit.Šel jsem si vybalit věci, naštěstí tu byla velká skříň a já neměl zas tak moc oblečeni. V jedné půlce skříně bylo Taeho oblečeni a v druhé moje.
Měl jsem hlad tak jsem si šel udělat jídlo ale Tae byl rychlejší a udělal ho i pro mě. (Představte si nějaké jidlo teď mě nic nenapadá ). Poděkoval jsem a uklidil nádobí.
Šel jsem se umýt a chtěl jsem si jít lehnou na GAUČ, ale ten kokot tam byl.
,,Hej Tae chci jít spát" řekl unaveně.
,,No a co já s tím, nevidíš že se dívám na televizi?" Co prosím a kam jako teď mám jít, dělá si ze mě srandu.
,,Ale Ta-...."nedokončil nsem to protože mě přerušil.
,,Běž do postele chci se dívat tak mem neruš"Otočil jsem se a vydal se do pokoje, lehl si na postel, která byla uklizená pozor Tae uklízel.
Zavřel jsem oči a snažil se usnout, nešlo to pořad jsem se převaloval. Po nějaké době převalováni jsem usnul.Spal jsem, ale v takovém tom polospánku a cítil jsem jak se vedle mě prohla postel a někdo mě obejmul. Neřešil jsem to nechtěl jsem otvírat oči a celkově ...vztávat.
———————————————————————
Takže ammm no je tu dalši kapitola buum prask. Po delší době ale neměla jsem čas škola, soutěže, škola znáte to moc práce. Jako vždy omlouvám se za chyby a překliky.
🖤