•4•

238 28 2
                                    

,,Ahoj" pozdravil a podal mi ruku, ,,A-ahoj" pozdrav jsem mu oplatil a nejistě mu podal ruku. 'Všiml si toho kurva Jungkooku nic ti neudělá tak klid'

,,Taaak..noo.. Kookie....sedneš si k nám na oběd" zeptal se ,,Amm noo..." nemám rád lidi a dotyky, takže to nebude moc dobrý nápad. 'Jungkooku nemůžeš být pořád takový, prostě na ten oběd pujdeš.'

,,Joo jasně " odpověděl jsem s úsměvem ,Jimin se usmál tak též. ,,Fajn,... tak po hodině zajdu s tebou ke skříňce kam si dáš učebnice a pujdeme spolu" řekl mile. ,,Uhm" takže mám nového kamaráda 'jaj'.

V hodině jsme si ještě povídali o nějakých věcech zjistil jsem taky, že bydlí ve stejném domě. Takže budeme chodit spolu do školy. Učitelovi to nevadilo že si povídáme. Jimin byl totiž mezi nejchytřejšími žáky a ja jsem tu nový, tak to bral v klidu.

Seděl jsem úplně v zadu uprostřed více u okna a hned přes uličku seděl ten kluk. 'Jak se jmenuje, mám se zeptat Jimina..? Neeee to bude divný. Nebo mám musím to vědět. Proč se na mě kouká, bože pomoc.'

,,Hej ty Jiminie...Jak se jmenuje ten kluk." naznačil jsem nenápadne. A ano už mu říkám "Jiminie". ,, Ten... noo to je Taehyung" řekl trochu se strachem v hlase, zachvilku koukl na Taehyunga. ,,Je v pohodě .... no teda někdy" řekl a usmál se.

To si snad dělá ze mě prdel, měl jít ke mě a neee k Jiminovi. Tak ten si to odskače. Celou hodinu jsem ho pozoroval. U konce hodiny se na mě koukl Jimin s omluvným pohledem.
Zanedlouho zazvonilo a ja vyšel ze třídy. Šel jsem na místo kde se scházíme s klukama, ti už tu čekali.

,,Ahoj'' ,,Čau TaeTae.. trvalo ti to" bože ty kecy mi chyběli, měl tak kde byl ,,hmm". ,,No někdo tady nemá náladu" ,,víš co drž hubu Namjoone!"zařval jsem na něho, bylo mi jedno jak moc. ,,Klídek" řekl Yoongi trochu naštvaně, asi taky nemá svůj den.

,,Jaké máš číslo skříňky'' zeptal se Jimin ,, Noo ... od 60-70" nechtěl jsem mu přesně řict číslo, bál jsem se totiž toho co se stalo na minulé škole.

Fakt tohle se může stát jenom mě. Znovu dostat to stejné čislo 69 nechcete.

,,Umm.... 60-70!.?" Hlasitě polk asi se mu tam taky nechtělo tak jak mě.

,,No tak jdeme"jakmile to dořekl začal me tahat za sebou a nešel zrovna pomalu. Něco se tu děje, musím zjistit co.

Jakmile jsme došli do křídla školy kde skříňky s čísly 60-70 .Se Jimin prudce zastavil zastavil takže jsem do něho narazil co vyvolalo hluk. Všimli sem si tří kluků. Poznal jsem jenom jednoho a to Taehyunga, druhého jsem ještě nikdy neviděl a třetí byl otočený zády.

Najednou jsme za námi uslyšeli nějaký zvuk, všichni sme se otočily až na Namjoona. 'Moje prcinka za mnou přišla no i s Jiminrm ale to nevadí ten tu má Yoongiho.' Nahodil jsem trošku uchylný pohled , prohlédl si Kookieho od hlavy až k patě a zadíval se mu do očí .

,,A-a-ahoj kluci"najednou se ozval Jimin přibližující se k nám společně s Kookiem. Celou dobu probíhal oční kontakt dokud nedošli k nám.

,,A-ahoj Jimin-ie" řekl nejistě Yoongi. 'Co to řekl ??? Jakože Yoongi a řict něco takového nejde k sobě. Tak to je jasný něco spolu mají. Wtf Taehyungu dělaš jako bys to nevěděl.'

Jimin se začervenal, za to Kookie byl červený až na prdeli, když jsem se na něj díval a pořad je.

—————————————————————
Je tady dalši část, pořad jsem se nedostala k tomu co jsem chtěla ale nemužu to přeskočit jinak by ste nevěděli o čem píšu. No Jo no tak když někdo zapomene prolog a píše prvni část.👌😂 Ale tak doufám že líbila, omlouvám se za chyby a překliky.
🖤

 Please don't leave me[jjk x kth]Kde žijí příběhy. Začni objevovat