•11•

207 21 10
                                    

'Kurva Taehyungu proč si říkal že si s ním šukal, teď jsi to všechno jenom posral se koukni jak odešel'

,,No nic tak asi začneme bez Kooka"rekl Namjoon a vzal si do ruky flašku vodky.
,,Hmm "otočil jsem se a  šel za Kookem.

Jak to mohl řict .., nespali jsme spolu, proč to řekl, neříkám ze bych nechtěl ,ty jeho oči , vlasy , všechno je dokonalé DOST! JUNGKOOKU NA CO TO MYSLÍŠ!

Chtěl bych se dotknout jeho rtu, políbit ho jenom na minutu. STAČÍ! JUNGKOOKU KURVA!

,,Ehm... Kooku.. já... se chci omluvit, myslel jsem to ze srandy nechtěl jsem tě naštvat nebo tak něco" já nejsem naštvany nebo ano?
,, Joo tak ze srandy" byl jsem naštvaný, ano a hodně.
,,Nevim proč jsem to řekl,prostě... jen tak ..já..."
,,Už vypadni!!" Nevim co mi bylo fakt nechapu.
,,No tak si naser!" To už zvýšil hlas.
,,ty taky"odešel a nezapomněl pořádně bouchnout dveřmi .

Nechápu kde se to ve mě vzalo. Takhle se naštvat kvůli blbosti. Rozhodl jsem se vrátit do obýváku a když už přinesli ten alkohol tak se napiju proč ne že?

Došel jsem ke klukům, nemusel jsem nic říkat a Namjoon mi už podával flašku. Slyšel jsem Taehyunga jak něco křičí ale neřešil jsem to.

Napil jsem se ale ne pořadně, flaška mi byla vytrchnutá z ruky a kdo to asi tak byl? Samozřejmě Tae.

————————————————————————
Sorrkis za chyby a překliky.
🖤

 Please don't leave me[jjk x kth]Kde žijí příběhy. Začni objevovat