•6•

197 27 3
                                    

Došli jsme na ubytovnu, kde jsme se rozešli do svých bytů. Měl jsem byt v 3.patře ( podkroví ), vyšel jsem schody  a zamířil ke dveřím, než jsem stihl otevřít uslyšel jsem zvuk, jako kdyby hrála televize.

'Moment cože to, proč to jde z bytu, nemám bydlet sám'

"Cink" cinkl mi mobil a já se podíval kdo  otravuje.

•Ahoj Kookie, no chtěla bych ti jenom řict že mi psali z ubytovny a budeš mit spolubydlícího. Promiň ale nedá se stím nic dělat. Jo a ještě něco, nechala jsem ti tam tašku s jidlem a je tam jedna postel(manželská😁) tak se stím chlapcem domluv jak budete spat.
Mamka ❤️•

'To snad nemyslí vážně, já chci bydlet sám, jeeežiš'

Pomalu jsem otevřel dveře, ocitl jsem se v předsíni byla spojená spojená chodbou takže byla celkem velka. Naproti vchodovím dveřim byla nesmí místnost asi koupelna (ano je to koupelna). Dále chodba vedla do obýváku spojeného s kuchyní a vedle byl větší pokoj.

Vyzul jsem si boty a zamířil jsem si to do obýváku, kde jsem uviděl ......
,,Taehyungu?"
,,Umm čau Kookie"
,,Neřikej mi tak"
,,A to proč jako? Mužu ti říkat jak chci"
,,No to teda nemužeš" už teď jsem mu chtel jednu vlepit.'Aleeee Kooku jo jasně taková nicka jako ty hahahhah tpč vtipný'

,,Joo a kdo mi v tom zabrání ty?"začal se ke mě nebezpečně přibližovat a já začal automaticky couvat až jsem narazil do zdi.
Byl až moc nebezpečně blízko.

,,Tak teďka mě poslouchej králičku, budeš dělat všechno co ti řeknu jasný? Když neposlechneš bude trest, a při trestu nechci slyšet svoje jmeno, rozumíme si?"zašeptal mi do ouška které později zkousl.

,,A-ano, rozumíme" musel jsem mu odpovědět, bal jsem se že bych to schytal za to že neodpovím.

—————————————————————
Zrodila se dalši část buuum praaask. Doufám že se líbila, omlouvám se za chyby a překliky. Nevím jak budou vycházet kapitoly takže sorrkis. Teď mám toho hodně soutěže, přijimačky.
🖤

 Please don't leave me[jjk x kth]Kde žijí příběhy. Začni objevovat