Mira'nın bize ne anlatacağını çok merak ediyordum. Tam arabadan inerken Demir aradığında açıp
'' efendim enişte '' neden aradı diye çok merak ediyordum.
'' Ya Hira senden bir ricam olacak şimdi Mira size bir şey anlatacak ya sen beni arasan sesimi çıkartmadan dinlesem olur mu ?'' bu benim işime gelirdi. Tabii kötü anlamda Mira'ya zarar vermek istemiyordum
'' Tamam ama bir şartla Mira'dan bugün için özür dileyeceksin'' sessizlik...
'' tamam '' hızlıca arabadan inerken
'' tamam konuşmaya başladığımızda ararım seni'' kapatmıştım. Telefonu. Asında Mira'ya üzülüyordum boşu boşuna Demir'le tartışıyorlardı. İçeriye girip kapıyı kapattığımda kızların beni beklediğini fark ettiğim gibi koltuklardan birisine oturup yerimi aldığım gibi Mira konuşmaya başlamıştı.Hızlıca Demir'i aradığım gibi telefonun kilidini kapattığım gibi kızların anlamaması için de dua ediyordum
Mira'dan;
Ajansta resim çekimleri olmuştu sonunda. Elime birkaç senaryo verilmişti bu benim için çok büyük bir şeydi. Bu elimde tuttuğum kağıt resmen geleceğimdi. Hızlıca ezber yaptıktan sonra içeriye geçip odanın içerisinde kameraman ve ben vardım. Ne yapmam gerektiğini anlattığında her şeyi yapmıştım. İşimiz bittiğinde kızlar kafe de buluşacaklarını söylediği gibi direk arabayı oraya sürmüştüm. Hızlıca arabayı boş yere park ettiğim koşarak içeriye geçip çocuklara göz attığımda bulamadığım gibi direk yukarıya çıkmıştım. Yukarıda yemek yediklerini görüp hızlıca oturup olayları anlattığımda Demir'in bana bakış açısı çok değişti. Resmen ona yalan söylediğimi düşünmüştü. Fakat onun bana söylediği yalan daha kötüydü. Demir'in bana yalan söylediğini açık açık söylediğimde herkesin ağzı açık kalmıştı. Hızlıca olduğum yerden kalkıp kızlarla birlikte eve geçip her şeyi anlatmak için can atıyordum. Ama hevesim kursağımda kalmıştı resmen neden böyle yaptığını anlamıyordum veya anlamak istemiyordum.Herkes yerini aldığında anlatmaya başladım.
'' Şimdi ben size neden anlatmadım buradan başlayalım hiç kimse lafımı bölmesin şimdi sabah ajansa gittim diksiyonuma ve çekinik mi yoksa rahat birisi olduğuma falan baktılar. Daha sonra bana verdikleri kıyafetlerle fotoğraf çekiminden hemen sonra elime verdikleri kağıtları ezberleyip provaya girecektim. 5 Dakika içerisinde ezberlediğim gibi hızlıca odaya girip bana verilen görevi oynadım. Daha sonra çekimler bittiğinde yanıma gelen bir kadın kabul edildiğimi söyledi. Hepiniz biliyorsunuz benim çocukluğumdan beri kamera önünde olmak isteğim var. Yalan yok şimdi. Neyse işte siz aradınız geldim. Demir'e anlattığımda bana bakışı bile değişikti. Ben ona bir şey yapmamışken o bana yalan söyledi belki sigara içtiğini asla söylemeyecekti bana. Sizin bildiğinizi de biliyordum. Beyni olan bir insan zaten bunu anlar biliyorsunuz dimi '' sessizlik olmuştu bir süre ama tekrar konuşmaya devam ettim.
'' Şimdi söyleyin burada suçlu kim hayallerine koşmak için çabalayan kız mı yoksa sevgilisine yalan söyleyen bir sevgili mi? bana bunun düzgün açıklamasını yapın o zaman derim haklısınız derim ama benim burada hiçbir suçum yok '' Kapı zili çaldığında ben fırlamıştım. Hava almaya ihtiyacım vardı cidden bu dünya da hiç mi mutlu olamayacaktım diye kendi kendime düşünürken kapıyı açtığımda erkekler gelmişti. Hiç bir kelime etmeden direk oturma odasına yürüdüm. Demir'e baktığımda ise en arkadaydı. Biz neden demir'le her seferinde kavga ediyorduk ne yani kurşun mu döktürmemiz gerekiyordu anlamıyorum ki. Erkekler içeriye girip sevgililerin yanına oturduğunda Demir'le ben ayrı yerlere oturmuştuk. Demir konuşmaya başladığında ise bütün gözler ondaydı ben ise hızlıca gözlerimi halının üzerindeki desenleri incelemeye başlamıştım.
'' Şimdi sigara içtiğimi sana söyleyecektim ama bu zamanlar fırsat bulamadım. Mira bana bak yere değil!!'' ses tonu yükseldiğinde dayanamadım.
'' Baktım ne oldu Demir '' sinirlendiği her halinden belli oluyordu.
'' Sana diyorum dinle beni ne ajansı Allah'a aşkına ya ilk önce bu konuyu bizimle konuşman gerekirdi biliyorsun değil mi ? tamam hadi bizi es geçtin diyelim ben senin neyinim sevgilinim değil mi '' sakin kalamazdım
'' Evet sen benim sevgilimsin Demir peki bana neden sigara içtiğini söylemedin gidip başkasından öğrendiğimde durumlar daha kötü olurdu. Senin neredeyse 1 haftadır sigara içtiğini biliyorum. Bu odanın içinde bulunun kişilerinde bildiğini biliyorum. Sen bana yalan söyledin ama ben sana bu ilişkide asla yalan söylemedim emin ol. Bugün neden söylemedim biliyor musun hayallerimin peşinde de siz olmayacaksınız eninde sonunda herkes birbirinden kopacak veya evlenecek. Peki biz Demir söylesene biz ne olucaz ilişkide yalan olduğu sürece ne olur. Tamam sigara konusunu geçtim bana söylemediğin başka yalan var mı. '' Can'ın öksürmesi ile oda dolmuştu.
'' Ya sigara içmiyordum ben normalde bir anda canım istedi öyle başladım hem ben daha önceden içiyordum.'' gözlerini benden kaçırmıştı
.'' nasıl bıraktın o zaman söyle de bilelim değil mi '' Deniz kaşlarını havaya kaldırıp duruyordu. Susmamı istiyordu herhalde Deniz veya bir bildiğimi vardı.
'' Ben 2 3 sene önce bizim çocuklarla büyük bir kavgaya girdik ben bunlarla bir süre konuşmadım evden dışarıya çıkacak durumum bile yoktu. Beni ne babam aradı ne üvey annem. İşte o zaman diliminde Ege gerizekalısı ile bir anda aynı ortamda görüştük yanımda babam da vardı ama sadece o kendi oğlunu görmüştü. Benim canım yandı o an bir baba kendi ilk çocuğunu değilde ikinci çocuğunu gördüğü gün başladım sigaraya. Resmen bağımlısı olmuştum bir günde bir paketi bitiriyordum. Sağlık sorunlarım olduğunda çocuklar yardımıma koşmuştu onlar zaten olmasaydı zaten ben şuan senin karşında olamazdım'' bütün çocuklar hep birlikte
''Allah korusun'' dediğinde şaşırmıştım. Can konuşmaya başladığında gözler oraya kaymıştı.
''yani yenge işin özeti Demir'i bizde anlamıyoruz zaten en kısa zamanda bırakacak zaten bırakmazsa bizi unutur diye düşünüyorum değil mi Demir?'' İmali bir şekilde söylediğinde demir ayağa kalkıp
''evet biliyorum '' etrafta gezinirken bende ayağa kalkıp Demir'i mutfağa götürmüştüm.
''Bana şimdi söz vereceksin bana bir daha yalan söylemeyeceksin ve asla bu günden sonra sigara içmeyeceğine dair de söz vereceksin '' gözlerim dolmuştu yine neden dolduğunu da bilmiyordum.
'' Tamam senin üzerine yemin ederim ki bir daha sigara içmeyeceğim '' dediğinde birbirimize sarıldığımızda ikimizde ağlamaya başlamıştık. Nedensizce ağlıyorduk.
Hira'dan
Bugün cidden ne gündü be bombalar fişek gibi patlamıştı. Demir ile Mira'yı anlamıyordum ya kesin nazar vardı onlarda eminim yani. Hızlıca mutfaktan çıkıp odaya geldiklerinde ikisinin de gözleri kırmızıydı ama en önemlisi de el ele tutuşmalarıydı. Kıskandığım gibi bende Kıvanç'ın elini tutmuştum
'' eğer sende bana yalan söylersen Mira gibi hemen affetmem bilesin Kıvanç'' kulağına söylediğimde yavaşça gülümseyip
'' şimdi bende sana bir itirafta bulunsam sigara içtiğimi söylesem ne olur'' o zaman mahfederdim Kıvanç'ı kesinlikle'' ne olduğunu o zaman öğrenebilirsin '' durdum
'' ya dur içmiyorsun dimi sen '' güldü
'' saçmalama içmiyorum tabi ki de '' diyerek kafamı göğüsüne koymuştum. Herken yorucu bir gün geçirmişti o yüzden kafa dinlemek için film izlemeye karar vermiştik. Yarın okul olduğunu biliyorduk ama yinede beraber olabilmek için film izlemeye karar vermiştik. Eğer gece uyuya kalırsak diğer herkesin üzerine bir pike vermiştim. Filmi seçip başlatmıştım herkes sessiz bir şekilde dinlemeye başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Doğru: Lise
Teen FictionBirbirinde farklı dört kız hayallerinin peşinden koşarken karşılarına çıkacak olaylardan habersizlerdi? Acaba bu dört erkek kızların hayatlarını nasıl etkileyecek. Dolu dolu bir macera kızları bekliyor.