XVI

5.7K 428 9
                                    

Czy powinienem poruszać ten temat przy Levim? Może powinienem udawać że niczego nie widziałem? Tak chyba będzie najlepiej. Nie wiadomo jak tu się znalazły. Równie dobrze może to być bielizna Miki która u niego nocowała w czasie jego pobytu w szpitalu. Jest wiele możliwości. Jeśli zapytał bym o to Leviego a okazało by się to jakimś zbiegiem okoliczności na pewno pomyślał by że mu nie ufam. Chociaż w sumie czy to nie jest prawda? Ufam mu? Nie mam pewności. Cały czas słysze jakieś plotki o tym jakim kobieciarzem był Levi. Takie rzeczy nie zmieniają się chyba od tak sobie.
Jesteś głupi czy co?! To nasza alfa! Nie zdradziła by nas!
Pewnie masz racje. Powinienem mu zaufać. Prawdopodobnie spędzimy razem życie. Muszę się nauczyć mu ufać.
Wyszedłem z toalety z niestety sztucznym uśmiechem. Nie jestem w stanie aktualnie wykrzesać z siebie innego. Ujrzałem ubranego już Leviego. Wyglądał na zestresowanego.
-Coś się stało?- spytałem zdziwiony
-Muszę załatwić coś pilnego. Wychodzę na jakieś dwie godziny. Jak chcesz to możesz zostać u mnie- powiedział z uśmiechem.
To moja okazja. Nie powinienem jednak teraz mam szanse poszperać trochę w jego rzeczach i dowiedzieć się o nim czegoś więcej.
-Do zobaczenia-powiedział Levi wychodząc przez drzwi.

*time skip*

Po jakichś dwudziestu minutach, gdy byłem już pewny że Levi nie wróci się do domu, poszłem w stronę sypialni. Wygląda dokładnie tak samo jak wtedy gdy odpoczywałem tutaj będąc rannym. Zacząłem przeszukiwać jego biurko. W większości szuflad były jakieś rachunki. Typowe rachunki za wode i prąd, nic ciekawego. Następnie zabrałem się za drewnianą biblioteczkę obok biurka. Masa starych książek. Wyjąłem najbardziej rzucającą się w oczy. Hm? To album?
Spojrzałem na wewnętrzną część okładki. Było na niej pięknie napisana dedykacja.
Dla mojej alfy z okazji urodzin🖤
~Twoja Petra
Ciekawość zżerała mnie w tym momencie wybitnie. Zajrzałem do kolejnych kartek albumu. Na pierwszej stronie było zdjęcie ukazujące Petre w jasno  niebieskiej sukience. Obok niej stał Levi w czarnym garniturze. Co prawda nie to powinienem teraz pomyśleć, jednak Levi w garniturze wygląda cholernie seksownie. Na kolejnym zdjęciu byli przytuleni do siebie i roześmiani w szkolnej klasie. Dopiero teraz to zauważyłem jednak naprawdę do siebie pasowali. Petra jest naprawde ładna.
Większość zdjęć przedstawiały Leviego i Petrę, ale również Erwina, Armina i jeszcze jakąś brunetkę w okularach. Wygląda na to że byli zgraną paczką. Czyżby przez moje pojawienie się, ich przyjaźń się zakończyła? Odłożyłem album. Zobaczyłem więcej niż chciałem. Z tego co mi wiadomo Petra i Levi byli razem przez miesiąc. Jak na taki krótki okres czasu mieli dużo wspólnych zdjęć. Musieli spędzać razem dużo czasu. Co jeśli Levi nadal czuje coś do Petry? W końcu wyglądali na naprawdę dobrą parę. Nie da się tak po prostu zapomnieć o kimś takim. Spojrzałem na zegar. Mineło już trzydzieści minut. Powinienem zostawić już to wszytko. Broń boże Levi wrócił by szybciej i zastał mnie grzebiącego w jego rzeczach.
_______________________________________

To by było na tyle z krótkiego rozdzialiku. Eren jako detektyw nadal mnie rozwala ꗞ ͟ل͜ꗞ
Będe aktualnie wstawiać sporo krótkich rozdziałów jak mje tylko najdzie wena ( ͡°Ѡ ͡°)

~Ann

🐾Oznaczeni 🐾 [Ereri/Riren]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz