Pamostos no liega vējiņa manos matos. Es atveru acis un pamanu, ka istabas durvis uz pludmali ir vaļā. Paceļos uz elkoņiem un noskatos,kā Dereks staigā pa pludmali ar kafijas krūzi rokās. Es izberžu acis un pieceļos no gultas. Pieeju pie kofera un atrodu bordo sarkanu kleitu. Paņēmusi to es ieeju vannas istabā un ieeju dušā. Tad es izmazgāju zobus un uzvilkusi kleitu uzlieku kosmētiku. Iemetusi spogulī pārliecinātu skatienu es izsusinu matus un izeju istabā. Dereks ir apsēdies uz gultas un malkojot kafiju skatās televizoru.
- Labrīt! Kā gulēji?- Viņš vaicā neatraujot skatienu no TV ekrāna.
- Labrīt. Labi. Un tu?- Vaicāju.
- Tev blakus vienmēr labi!- Viņš atbild un palūkojas uz mani. Es sakārtoju kleitu un paņemu telefonu. Tas ir izsledzies, tāpēc pielieku to lādēt. Dereks izslēdz televizoru un piecēlies kājās pienāk pie manis.
- Vai tu vēlētos apciemot savus vecākus? Mēs varētu pie viņiem aizbraukt.- Viņš saka.
- Tas būtu jauki!- Pagriežoties pret viņu saku. Viņš pasmaida un nolicis krūzi uz naktsgaldiņa apliek savas rokas maniem gurniem.- Derek...- Es iesāku, bet manu sakāmo viņš pārtrauc ar skūpstu. Es nevaldot pār savu ķermeni ieviju savus pirkstus viņa matos. Vīrietis atraujas.
- Šķiet, ka tev tas tīri labi patīk.- Viņš saka un pasmaida ar viltīgu smaidu. Es nolieku rokas uz viņa pleciem un ieskatos viņa acīs.
- Savu vecāku dēļ, esmu gatava uz visu.- Es saku. Viņa seja aptumšojas.
- Tātad, tev joprojām nav jūtu pret mani?- Viņš vaicā un agresīvi piespiež savas lūpas manām. Es atraujos no viņa.
- Tava agresivitāte nelīdzēs.- Es saku. Dereks noignorē manis teikto un atsprādzējis manu kleitu norauj to no mana auguma. Es paskatos uz viņu ar izaicinošu skatienu un tas viņu sadusmo vēl vairāk. Viņš satver manus plecus un noskūpstot mani tos saspiež tā, ka es sāpēs ievaidos. Viņš atraujas no manis un uzmet man vaicājošu skatienu. Es paķeru savu kleitu un aizsteidzos uz blakus istabu. Dereks man seko. Viņš izrauj kleitu no manām rokām un pacēlis mani aiz vidukļa apsēdina mani uz ēdamgalda. Es grasos viņu atgrūst, bet viņa lūpas maigi pieskaras manam kaklam. Manu ķermeni pārklāj zosāda. Es uzlieku savas rokas uz Dereka muguras un ar nagiem novelku pa to. Viņš mazliet saraujas, bet turpina skūpstīt manu kaklu, kas liek man notrīsēt. Viņa rokas pārbrauc manam viduklim un atstāj uz tā dedzinošu sajūtu. Es apviju kājas Dereka gurniem un vīrietis mani paceļ.
- Tu mani varbūt nemīli, bet es tevis dēļ gan esmu kā bez prāta.- Viņš saka uz mirkli atraujoties no manis. Viņš noliek mani gultā un atbrīvojies no sava apģērba iesprosto mani starp savām rokām. Viņš pieliecas pie manām lūpām un viegli tās aizskāris ieskatās manās acīs.
- Tavas acis ir tik burvīgi dziļas. Tik neizdibināmas.- Viņš saka. Es pasniedzos pēc viņa lūpām un mēs saplūstam vienā. Es nezinu vai tās ir alkas vai mīlestība, bet tas šķiet tik pareizi un tik perfekti. Viņa skūpsti un pieskārieni dedzina un tas ir tik patīkami. Šķiet apkārtne ir izdzisusi. Ir tikai viņa lūpas un rokas, kas klejo pa manu ķermeni. Pēkšņi viss šķiet tik perfekti.Dereks uzspiež vieglu skūpstu manam plecam.
- Vai sāp?- Viņš jautā viegli ar pirkstiem pārbraucot zilumiem uz manām rokām.
- Nē.- Es atbildu un pagriežos pret viņu. Ar pirkstiem aizskaru viņa lūpas.- Zini es domāju, ka kāzas ar tevi būs briesmīgākā kļūda manā dzīvē... Bet tagad man šķiet, ka tu man pat sāc patikt.- Es saku veroties te uz viņa lūpām, te viņa acīs. Vīrietis pasmaida.
- Vai tas nozīmē, ka man ir izredzes nolaupīt tavu sirdi?- Viņš vaicā. Manā sejā iezogas smaids.
- Manuprāt, tu to jau esi izpelnījies ar saviem komplimentiem.- Es atbildu un aizveru acis. Dereka lūpas apņem manējās.
- Šovakar mums jādodas ceļā.- Viņš saka.- Ja paveiksies, tad jau rīt būsim mājās un varēsim aizbraukt pie taviem vecākiem.- Viņš turpina. Es tikai pasmaidu. Dereks pieceļas sēdus un apsēžas uz gultas malas. Es sekoju viņa piemēram un arī pieceļos. Es no mugurpuses apskauju viņu un uzspiežu maigu skūpstu uz viņa kakla. Viņš atliec galvu dodot signālu,ka tas ir viens no viņa vājumiem, tāpēc es piespiežu savas lūpas pie viņa kakla atkal un atkal. Šķiet dzīvojot ar viņu jau vairāk kā divas nedēļas esmu izkūkojusi prātiņu un kļūstu kā traka pēc viņa...
YOU ARE READING
Klupšanas akmens [16+]
RomanceOnly when you don't try to find something, it comes to you, when you don't ekspect it.