Katelyn pov.
Soarele intra ușor prin perdelele ca de catifea ce acopereau geamul spre lumea din exterior. Mă ridic buimacă din pat pentru a mă pregătii pentru o nouă zi de școală. Pe patul unde Nat trebuia să doarmă se afla un bilețel scris de noua mea colegă de cameră. În bilețel zicea că se duce să își cumpere ceva de mâncare și că ne întâlnim la oră. Am lăsat bilețelul de unde l-am luat și m-am dus să mă îmbrac. Îmi aleg o cămașă albă, o fustă albă-crem până la genunchi și o pereche de expadrile albe. M-am dus să mă spăl pe dinți și după aceea mi-am luat ghiozdanul și am plecat spre facultate.
Drumul spre destinație a fost mai liniștit decât deobicei. Ceilalți studenți nu se mai uitau așa de insistent la mine, ci privirea lor era atrasă de antrenamentul următorilor războinici care dacă absolveau cu o medie foarte mare ajungeau să lupte în bătălia dintre bine și rău. Mie niciodată nu mi-a plăcut violența, de aceea am ales să devin un înger ocrotitor sau unul ce ajută luptătorii pe câmpul de război. Încerc să trec și eu prin grămada de persoane ce înconjurau terenul de luptă pentru a vedea între cine este bătălia.
Ajungând în față, o observ pe Aurora Birdwhistle mănuind o sabie de argint îndreptată spre adversarul ei. Aceasta visează să lupte cot la cot cu căpeteniile armatei de îngeri ce patrulează în fiecare zi și noapte întinderile raiului. Sudoarea curgea pe fața de un alb ca laptele al Aurorei, iar părul ei roșu ca focul era prins într-o coadă de cal răvășită din cauza efortului pe care îl depunea fata. Maieul pe care îl purta aceasta era lipit de corpul ei fiind vizibil fiecare detaliu de pe abdomenul ei. Aceasta își dă ușor firele mici de păr care îi veneau în față pe spate și se apropie viclenește de trupul băiatului ce stătea pe joș încercând să ajungă la sabia lui care era aruncată la un metru distanță de el. Aurora observând acest gest, ia sabie de pe jos și o aruncă în spatele ei, băiatul neputând să mai ajungă la obiectul ascuțit. Fata își pune un picior pe pieptul băiatului lăsându-și toată greutatea pe el și întide măna cu sabia spre gâtul băiatului.
- Eu, Aurora Birdwhistle, îți ofer dreptul de a te da bătut cu demnitate în fața întregii facultăți în favoarea morții. Rostește Aurora cu putere în glas pentru ca toată lumea prezentă să o audă.
- Niciodată! urlă băiatul cu mânie în glas.
- Serios...? Nici dacă încerc să... te stimulez?! întreabă aceasta în timp ce apasă din ce în ce mai tare cu talpa adidasului pe pieptul băiatului.
- Nu...nici...măcar...o...dată. spune acesta printre tușituri.
Iar întro fracțiune de secundă băiatul se afla în spatele Aurorei cu lama sabiei îndreptată spre fată. Aurora fiind mai scundă decât oponentul ei își ridică capul pentru a-și intersecta privirea cu acesta nevenindu-i să creadă întorsătura drastică a situației.
- Ești sexy când ești nervos... spune Aurora uitându-se în ochii albaștrii ca marea ai băiatului, ... dar nu suficient de puternic!
Și după ultimele cuvinte rostite de aceasta, își întoarce corpul pentru a sta cu fața spre el lovind cu piciorul sabia din mâna băiatului, aruncând sabia la o distanță considerabilă de ei. Aceasta nervoasă își pregătește pumnul pentru a-l lovi pe adversar, dar acesta îi prinde pumnul Aurorei la timp înainte de a face contact cu fața lui. Aurora impresionată schimbă tipul de atac, aceasta lăsându-se pe vine și lovind gleznele băiatulul cu ajutorul picioarelor ei, acesta căzând pe jos.
CITEȘTI
Dark Wings
FantasyDespre Rai se povestește că ar fi nu loc sfânt unde numai cei cu inima curată pot ajunge...Dar dacă un diavol ar ajunge acolo? Ce se va întâmpla? Raiul s-ar transforma în Iad? Sau Iadul ar invada Raiul? Katelyn Moore este fiica Binefăcătorului Dumne...