Okuldaki toplulukta neydi? Neden herkes orada toplanmıştı? Kimi şaşkınca bakıyor, kimi çığlıklar atıyordu. Kalabalığı yararak en öne geçmeyi başarmıştım. Yerde biri aytıyordu. Bu en iyi arkadaşım Canan’dı. Ne olmuştu ona? Kafasındaki kan izide neydi? Bunların cevaplarını bir kenara bırakıp Canan’ı kucakladığım gibi hastaneye götürdüm. Doktor kafasından hafif bir darbe aldığını söyledi. İçim az da olsa rahatlamıştı. Kendine geldiğinde ona bunu kimin yaptığını sordum. Tanımadığını söyledi. Pek inandırıcı gelmedi ama üstelemedim.
Ertesi gün Cananla beraber okula geldik. Her şey aynıydı. Arkadaşlarım, sınıflar... Ama içim bir garipti. Tenefüs zili çalmaya başlayınca Canan "Kantine gidelim mi?" diye sordu. "olur" dedim. Bende bir gariplik olduğunu Cananda anlamış olacak ki "neyin var?" diye sordu. "başım ağrıyor" diyerek konuşmak istemediğimi belli ettim. Tenefüs de benden 1 yaş büyük çocukla bakıştık bir süre. Sıkıldım kafamı çevirdim. Kuzenimi gördüm. Hiç uğraşamazdım. AAAAAAAA ders edebiyat ve ben kitabımı unuttum. Off notumdan düşecek gıcık hoca :/ Önümde Can oturuyordu. Hoca kitaplara bakarken birden arkasını döndü ve kitabını sıramın üstüne koydu. Kısa bir süre al-alamam diye tartıştık. Kazanan o'ydu. Kardeşim ya :) (öz değil) Ohhhh yandan hoca puanımı düşüremez. zaten Can'ın notu 100 ondan düşemez. miss :) Can'ın kardeşi Cem'de yakışıklı yaa.. Aşık mıyım neyim? Canan “bence Cem seni seviyor” dedi. O an havalara uçtum. Ama “yok canım” demekle yetindim. Aslında öyle bir şey olabileceğini bende düşünüyordum. 2 tenefüs sonra Cem yanımıza geldi.
-Selam
-Selam
-Nereye?
-Dışarıya istersen gel?
-Olurr.
Yolculuk başlasın. Canan lavobaya gitme bahanesiyle yanımızdan ayrıldı. Bir banka oturduk. Arada göz göze geliyorduk. Birden Seni Seviyorum dedi. o an uzaklara dalmış gibi yaptım. Aslında duymuştum. Kafamı Cem’e doğru çevirip efendim? Dedim. Bugün çok güzel olmuşsunda dedi. Ama duymuştum Seni Seviyorum demişti. Ama ona bunu bir daha söyletememiştim. Ama beni sevdiğini öğrenmiştim. Bu bana yeterdi. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ONA RESMEN AŞIĞIM
RomanceAşk dolu iki gencin başına gelen en güzel, en zevkli en heyecanlı ve bir o kadar da muhteşem olaylar. Ada ve Cem. Aşklarını en güzel şekilde yaşayan iki genç <3