gene bir okul günü bitti ve saat oldu 5. Telefonumla oynarken dııııtt mesaj sesi. baktım. CEM. ismi görür görmez telefon suratıma düştü. Evin içinde 15 defa döndükten sonra mesajı açtım. "Bugün bir partiye gideceğim. Akşam 7'de. Adres:bılabılabılabılabıla Benimle gelip prensesim olur musun? Benim gibi bir prens istersen mesajını bekliyorum. :) " lann senin prensesin olmam mı hiç. Seve seve sen yeterki iste. tabii gelirim prensim mesajını attıktan sonra bir ara yere yattım. Bayıldım sandım ama bişeyim yokmuş :) Hemen ne giyeceğime karar verdim. Dolabımdakilerin hepsini 12 defa denedikten sonra pembe straplez diz kapağımın biraz üstünde olan elbisemi giymeye karar verdim. Altınada şık bir ayakkabı ve çanta tasarımımı hemen canan'a attım. Taşş mübarek dedi. Canan kolay kolay kimseye taş demezdi o yüzden çok sevindim :) . olanları bir çırpıda Canan'a anlattıktan sonra ddııııttttt mesaj. "Tamam prenses akşam 7.00 da sizin evin önündeyim." Saat 6.30. benim makyajım elibisem ayakkabım üstüm başım herşeyim hazır. fotoğrafımı çekip faceye attıktan sonra biraz oyalandım ve saat 7 ye on vardı. dııııtttt mesaj. "Geliyor musun? :)" hemen aşağıya indim anneme önceden anlattığım için sorun olmadı. Wooooowwww o ne lan? Taş değil Meteor mübarek. "cem çok yakışıklı olmuşsun" dedim. "senin gibi güzel bir prensese layık olmaya çalıştım ve sanırım başarıdm" dedi hafif bir gülümseyişle arabaya bindik. Yolculuk sırasında sürekli konuştuk. İkimizde mutluyduk. Bu gözlerimizden çok net anlaşılıyordu. Araba durduğunda çok lüks bir villanın önündeydik. Kapımı açtı. Elimi tuttu ve arabadan indim. Yavaş yavaş ilerleyip içeri girdik. Yaklaşık yarım saat sonra şaraplarımızı tokuşturarak eğlencemize bakıyorduk. Slow bir müzik çalmaya başladı. Cem "Güzel bir prensesin güzel dans edeceğini düşünüyorum" dedi. Elimi hafifçe uzattım ve dansa başladık. Zamaannn Durssuuuunn. OLmuyor işte. Neyse Allah'tan şarkı uzunmuş da çok dans ettik. ikimzide sıkılmamıştık. Saat 12.00 oldu. Cem kalkalım mı dedi olur dedim. Beni evime kadar götürdü. Teşekkür ettim ve doğruca yatağıma gittim. Çok yorgundum. Hemen uyudum. Ertesi gün uyandığımda günlerden Cumartesi olduğu için fazlasıyla üzgündüm. Hayır deli değilim sadece aşığım :). Cemi göremeyeceğim için üzüldüm sadece. Telefonu elime aldım. Gayet cooldum. Faceye girdim. Cem durum paylaşmış. Prenseslerin bu kadar güzel olduğunu ve bu kadar güzel dans ettiklerini bugün öğrendim. -Ada Keskin. Wooowww Yerim ya durum da paylaşırmış. neyse 2 gün sonra okulda görüşünce konuşurum. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ONA RESMEN AŞIĞIM
RomanceAşk dolu iki gencin başına gelen en güzel, en zevkli en heyecanlı ve bir o kadar da muhteşem olaylar. Ada ve Cem. Aşklarını en güzel şekilde yaşayan iki genç <3