HAYAL OYUNUMUZU KİMSE BİZDEN GÜZEL OYNAYAMAZ

29 3 0
                                    

Yeni bir taktik bulmadan önce bugün cem'i görmek için nasıl bir bahane uydursam diye düşünüyorum. Buldum. Meslektaşlığımızın şerefine yemeğe davet edebilrim. kendim yemek yapamadığım için bir restauranta gitmek daha mantıklı olabilir. Mazallah ben yemek yaparsam zehirleniriz falan boşuna sağlığımız bolzulmasın. Heme prensim bu seferde ben seni yemeğe davet ediyorum bılabılabılabıla yerdeki restauranta buyurmaz mısınız?  Sizi kırmak ne cürretime prensesim 1 saate kapınız önünde olurum. Yaaa yerim bu çocuğu. Ben Ona Resmen Aşığım. :) Ne giyeceğime karar verdikten sonra en zor aşamaya gelmiştim. Saçımı nasıl yapsam? Böyle emo gibi durdu. Şöyle surdan saç fırtladı. Şurdna şöyle bana yakışmadı. En snunda klasik saç modelimi yapıp son aşamayıda tamamladım. Cem mesaj attıktan sonra hemen aşağıya indim. Bu çocuk gün geçtikçe yaşlanmak yerine taşlaşıyordu. ama arrabada biri daha vardı. Can. Sen hayırdır ya biz baş başa yiyecektik off. Neyse Eylül de 5 dakika içinde indi ve sonunda gelmiştik. Çok acıkmıştım. Evde niye yemezsinki Ada? Şimdi hayvan gibi tıkınacaksın. Cem'de görecek. Pöff. Allah'tan yemekten kaybettiğimi tipten kaznıyorum :) Karşıdan taşş geliyo. Taşın yürüdüğüne bugün inandım. Kızı çok pis kıskandım. Cem'i kandıracak bir şey bulana kadar kız gözümüzün önünden geçip gitmişti. Al işte Cem gördü. Ya hoşladnıysa ya aşık olduysa ya içinden bu Ada çırpıntısından ayrılıp şu taşla çıksam diye geçirdiyse. Hemen Cem'in yüz ifadesine baktım. Kızı gördüde görmedi derler ya o şekildeydi. Yerim bu çocuğu bana bakıp güülmsedi. Can'la Eylül zaten ayrı bir dünayada takılıyordu. Cem'le birbirimize göz kırptıktan sonra susup ne konuştuklarını dinledik. HIRKIZLAR oyunumuzu çalmışlar. Hayallerini birbirlerine anlatıyorlar. Pardon ama o bizim diyerek araya girdim ikiside şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Eylül ne sizin diye sordu. Hemen hayallerinizi birbirinize anlatmayın onu biz bulduk. Gidin başka bir şey anlatın dedim. Cem aşk dolu gülümsemeyle bana bakıyordu. Çocuk çingenliğimi bile seviyor o derece aşık yani. Maşallah diyelimde nazar değmesin :). Cem aşkım herkes biribirne hayallerini anlatabilir. Bu çok doğal dedi. masanın üstünde duran elimi tuttu. Ama aşkım bizim yanımızda yapmasınlar kıskanıyorum başkasının yaptığını görünce dedim. Yanağımdan öptü. Sonra hiçbir şey olmamış gibi tıkınmamıza devam ettik. Zaten Can'la Eylül beni takmadılar ve hayallerini anlatmaya devam ettiler. Akşam Cem bana upuzun bir yazı yazmıştı. Hayallerinin hepsini anlatmıştı. Benle ilgili olsun olmasın altında da bir not Aşkım hayal oyunumuzu kimse bizden güzel oynayamaz sen merak etme <3. demiş. Gelde yeme. Çok tatlı biliyorum ama uzak durun o benim :)

BEN ONA RESMEN AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin