Gene bir tatil sabahına uyandım. ohaaaa :D mesaj atmamıs. Acaba başka biri mi var? Saçma sapan fikirlerden kurtulmam lazım. Neyse ben atıyım. Günaydıııınn Askıııımmm :). Tam 12 dakikadır cevap atmadı. Neyse aşağı inip sülalece bir kahvaltı yapalım. KAhvaltıdan sonra kuzenlerimle gezerken kimi gördük bilin bakalım? tabiiki Cem'i diyeceğimi sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz. Okuldan arkadaşım Hande. Handeyle biraz konuştuktan sonra gezmeye devam ettik. Gene alışveriş yaparken kendimizi kaybettik galiba. Bütün poşetleri Burç'a taşıttık. Elleri kopmuş çocuğun. Neyse tam açlıktan ölecekken imdadıma pizzacı abi yetişti. Kuzenlerimle beraber kocaman bir pizzayı 3 dakikada bitirdikten sonra dıtttttt mesaajj. Prensesler bekletilmez ama geç mesaj atmama değen bir şey yaptım. 2 saat sonra kapının önünden alacağım. Hazır oll :) Oyy acaba ne yaptı. Bak böyle nereye gittiğimizi söylemiyo sonrada kıyafetim mekana uymayınca köyü oluyo yani. Kuzenleirmi uğurladıktan sonra geriye hazırlanmam için 1 saatim kalmıştı. En sevdiğim elbisemi giyerek Cem'i beklemeye başladım. Off bi kerede Eylül'le Cann gelemse olmaz dimi ya? :( Neyse yolda sakin sakin giderken patttttt arkadan bi ses geldi. Lannnn kaza yaptık. Cem ve Can hemen inip baktılar konuştular falan. Çok bir hasar yoktu. Ama hepimizde küçük yaralar oluşmuştu. Mesela benim dudağım patlamıştı. Eylül'ün kolu incinmişti. vs vs vs. Ama beni ilgilendiren tek kişi Cem'di. Hemen baktım ki burnu kanamış. Herşeye rağmen yolumuza devam ettik. Bir kac dakika sonra Can ve Eylül şık bir restoranın önünde indiler. Ah odun Cem sen niye yapmıyonn..
2 SAAT SONRA
Kızım yüzüğe bak yaa :) Harika bi şey bu. Seninkine bakıyım. Allah'tan aynı değil pişti olmadık yani. Neyse çok romantikti yaa. Seni seviyorum Evlen benimle lannn diye bağırması oyyşş yerim <33
Bu diyalog Eylül'le benim aramda geçti. Evet EVLENME TEKLİFFFİİİİİ <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ONA RESMEN AŞIĞIM
RomanceAşk dolu iki gencin başına gelen en güzel, en zevkli en heyecanlı ve bir o kadar da muhteşem olaylar. Ada ve Cem. Aşklarını en güzel şekilde yaşayan iki genç <3