acaba bundan sonra ne olacak? içime bir korku düştü. YA evlilik aşkı gerçekten öldürüyorsa. YAni erekkler için. Kadının sevgisi asla bitmez de ya Cem ebnden soğursa?.
dııııttttt mesajj 'Kocacıkım ^^' upupupupupupuzun bir yazı yazmış. günaydın mesajı bütün anılarımı falan hepsini yazmış ohaaaaaa bide erkeklere odun derler -_- :D benimki öle değil. hemen onunki kadar uzun olmasada bende ona bir mesaj attım. acaippppp tatlıyız.
dıtttttt 'Aşkım ailelerimizle cem eylül falan hep beraber bi pikniğe gidelim mi?'
ne zaman aşkım?
Akşam yemeğini orda yeriz işte bebeğim
Tabii olur akşam görüşürüz :*
19.00 da sizin evin orda oluruz öptüm karıcığım :)
Bi dakka ya ben evet mi dedim oha ne dedim ya ben. Cem'in karşısında ıssıra ıssıra hayvan gibi et mi yiycem. YOK ARTIK. ama alışmam lazım evlenince ehr öğünümüzü beraber yiycez. Neyse gidelim bakalım neler olcak. Eylül'üde aramışlar. Hemen bize uçtu Eylül ne giyceğimize falan karar verdik. daha vakit vardı. bizde Eylül'le tamamen hazırlanmıştık. Pencerenin önüne oturup uzaklaa bakarken dondurma yiyodum. Tabii bi yandan da Eylül'le konuşuyordum. Birden dıtttt mesaj 'OOoovvvvv taşlar dondurma yermiydi ya? :) <3' Bi dakika noluyo. Telefonu çekip camdan aşağı baktığımda Cem'i gördüm. Rezil oldum Alllah'tan uzaklara bakarken dondurmamı yemeyi unutmuşum da yerken görmemiş şükürler olsun :). Veeeee piknik zamanıııııı. (BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜMİDİYLE) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ONA RESMEN AŞIĞIM
RomanceAşk dolu iki gencin başına gelen en güzel, en zevkli en heyecanlı ve bir o kadar da muhteşem olaylar. Ada ve Cem. Aşklarını en güzel şekilde yaşayan iki genç <3