Arkadaşlar kusura bakmayın çok uzun zamandır yazamıyorum. Özür dilerim. Ama yeni bölümler hızla gelecek...
Sevgilili yeni bir güne kalkmanın verdiği mutlulukla kahvaltıya indim. Kahvaltımı yaptım. Üstümü değiştirdim. Telefonumla oynraken okulumun bittiğini ve iş bulmam gerektiğini fark ettim. Evden çıkmış yürürken Dıtttt mesaj Sonsuzluğum: İş aramaya beraber gitsek prenses? Lann aynı yerde iş buluyomuşuz ne kadar güzel olurrrr. Hemen Tabii neden olmasın bılabılabıla yerdeki büfenin önünde bekliyorum prens. diye mesaj attım. 5 dakika içinde geldi. 3 okul gezdik. Hepsininde edebiyat öğretmeni varmış. SOn kez şansımızı denemek için girdiğimiz okuldan iş bularak ayrılmamız harika oldu.
Al işte bir yemek bahanesi daha. YAŞASINN Yarın 8'de gidiyoruz. Ama nereye olduğunu sadece CEm biliyor. Bana da söylemedi ya of. Bilseydim ona göre giyinirdim. Şİmdi ne giycektim. Saçımı naısl yapcaktım. Neyse akşam kızlarla gezdik falan. Ne olsa beğenirsiniz Eylül le Can da yarın bi yere gitceklermiş. Eylül'de bilmiyormuş nereye gitcekelrini. Aynı yer olabilir. Ertesi gün klasik eylemleri yaptıktan sonra 7 de her şekilde hazırdım. 1 saat geçmek bilmedi. Ohh sonunda Cem gelmiştti. Arabanın kapısını falan açt. Yerim yaa . Neyse yaklaşık 15 dakika sonra bir restaurantın önünde durduk. Aşkım güzel yer seçmişssin dedim. İçerde beni neyin beklediğini bilmiyordum. İlerledikçe boş masa kalmıyordu. Anlaşılan biriyle yemeğe oturcaktık. Orta yaşlı güzel ve yakışıklı bir çiftin karşısına oturduk. aaaaaaaa Cem'in anne ve babası galiba bunlar. Çaktırmadan bu soruyu Cem'e sordum. Onayladı. Lan tipime bak. Kadın beğenmezse haklı. Ah Cem ah niye haber vermiyorsun ona göre giinseydim. Neyse Allah'tan şu ana kadar bir problem yoktu. HAvadan sudan koonuşuorduk. Az sonra CAn'la Eylül'de geldi. Galiba babası Can'la Eylül'ü annesi benle Cem'i beğenmişti. Yemeği o kadar nazik bir şekilde yedim ki. Çatalın bir ucunda küçücük küçücük et parçaları vardı. Doymadımda zaten. Zaman geçtikçe daha iyi anlaşmaya başlıyorduk. Sohbetimiz bitti. Masadan kalkarken annesi ve babasıyla vedalaştıktan sonra ikinizde çok güzelsiniz oğullarımıza iyi bakın tabii oğullarımızda size dediler. Beğenmişlerdi LALALLALALALALA AUSFASFBOASFŞASF Çok mutlu oldum ya. Umarım kayınvalidem olunca iyi anlaşırız. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ONA RESMEN AŞIĞIM
RomanceAşk dolu iki gencin başına gelen en güzel, en zevkli en heyecanlı ve bir o kadar da muhteşem olaylar. Ada ve Cem. Aşklarını en güzel şekilde yaşayan iki genç <3