Bugün Cem okula gelmedi. Can söyledi ayağını kırmış. Ama çok fazla değil Allah'tan. YAni bir haftaya falan düzelirmiş. Olsun kıyamam ya. Neyse okul çıkışı ziyarete gittim. Öptüm. KOnuştuk falan. Bugün sabah kırmış hemde. Ben okula giderken arkamdan koşarak yetişmeye çalışırken düşmüş. çok üzüldüm ya. :( Yarım saat falan otrduktan sonra Allah'tan kolunu kırmamışsın. Yoksa nasıl mesajlaşırdık. NAsıl telefonlaşırdık dedim. Güldü. O Gülümsediği anın durmasını istedim. Ama olmadı ya. Eve gittikten 1 saat sonra Aşkıım napıyosun diye mesaj attı. Seni düşünüyorum sen? dedim. BEnde seni dedi. Cem'le yeni bir oyun ürettik. Birbirimize hayallerimizi anlatıyoruz. Canımız sıkıldıkça bu oyunu oynuyoruz. Cem başladı hayalini anlatmaya. BEn beyaz bir gelinlikli oda damatlıklı bir şekilde merdivenlerden iniyoruz. Herkes aşağıda bizi bekliyor. DÜğünümüz oluyor. Çok eğleniyoruz. Sıra bendeydi. BEnim hayalimde ise bana evlenme teklifi ediyordu. Havai fişek patlıyor Benimle Evlenir Misin yazıyordu gökyüzünde. Henüz böyle bir şey icat edildi mi bilmiyorum :). Cemle bu oyun sayesinde birbirimizin hayallerini öğreniyoruz.
2 AY SONRAA
Cemle çıkalı 2 ay oluyor. Bana 1. ayımız için hediye almıştı. TAbii bende ona. Bugünkü planımız buz patenine gitmekti. Hayatımda 2 ya da 3. kez gidiyordum buraya. pek ilgim olmadığı için buz pateni yapmayıda bilmiyordum. Cem bu konuda uzmanmış ama yani Can öyle dedi. Ben Cem Eylül Can buz patini yapacağımız yere vardığımızda üçüde içerip hop diye daldı. Ama ben alışa alışa girdim. 3 tur falan demirlerden tutunup dolaşarak gezdim. Cem'in baktığı zamanlarda demirleri bırakıp yorulmuşta durup dinleniyomuş gibi yapıyordum. Bir süre sonra Cem anlamış olacak ki yanıma gelip "bana güveniyor musun?" diye sordu. "tabiiki" dedim O zaman elimi tut ortalarda kay dedi. Rezil olma vaktim gelmişti. Elinden tuttum yavaş yavaş ortalara giderken elim titremiş olacak ki CEm "sakin ol ben burdayım seni tutarım" dedi. Biraz da olsa rahatlamıştım ama Cem'e rezil olursm nolcaktı. Beni sakın bırakma ne burda nede hayatımda dedim. Gülümsedi. Tipini yerim. Gülümseyişinde çıkan gamzelerine gömsünler yaw beni. Çok tatlısın olum. Lannn bi dakika. ben bunları düşünürken Cem çoktan elimi bırakmış gitmişti. BEnde kendim kayıyordum. Woww Cem'e güvenmek kalp me :) Demek ki neymiş. Cem'i düşününce düşmüyomuşum. BU taktiği buz pistinden çıkana kadar uyguladım ve oldu. 1-2 kere sendelesemde tam düşmedim. Zaten CEm'de tuttu. Eve giderken 3'üde beni tebrik etti. Sakin olun sadece buzda kaydım dedim. GÜlüştüler. Ama tabii benim dikkaetimi tek çeken Cem'in gülümseyişiydi. :) Allah'ım bu çocuğu karşıma çıkardığın için sana şükürler olsun :). Bir an düşündümde Cem benden ayrılsa naparım. Ovv çok feci olur. Yıkılırım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ONA RESMEN AŞIĞIM
RomanceAşk dolu iki gencin başına gelen en güzel, en zevkli en heyecanlı ve bir o kadar da muhteşem olaylar. Ada ve Cem. Aşklarını en güzel şekilde yaşayan iki genç <3