Cananla bugün bir cafede buluşacaktık. Hazırlanıp evden çıktım. Yolda gayet havalı bir şekilde yürürken önümde Cem'i gördüm. Kulaklığını takmış gidiyordu. Arkadan yaklaştım ve BÖÖ diye korkuttum çok korktu yaa kıyamam. Bir kaç gündür CEmden başka hiçbir erkek bana yakışıklı gelmemeye başladı. Aşk gözümü kör etti galiba :). Korkusu geçtikten sonra konuşarak yürümeye başladık. 10-15 dakika yürüdükten sonra Cem benim burdan gitmem lazım hoşçakal dedi. GİTMEEEE diye bağırmak geldi içimden ama yapamadım. Görüşürüz dedim ve gitti. Birkaç dakika sonra cafeye geldim. Canan!ın ayn masadaki çocuğu kesitği çok net anlaşılabiliyordu. Cananla biraz konuştuktan sonra kafa kanama meselesine geldim. Hemen lafı geçiştirmeye çalıştı ama ona bunu söylettim. Bunu yapan Arzuymuş. Çok ama çok şaşırdım. Sebep de Canan'a gıcık olması ve Arda'yı sevdiğini sanması. Tabii öyle bir şey yok. Canan'a çaktırmasamda yarın Arzu'yla anlayacağı dilden konuşacağım. Cananla bize geldik. Odamda oyalanırken Canan en özel eşyamı GÜNLÜĞÜMÜ kurcalamaya başladı. Hemen elinden aldım. Canan gittikten sonra ona kurcalatmadığım günlüğümü kendim bakmaya başladım. sıkıldım. Faceye girdim. Cem'in fotoğraflarına bakarken bildirim geldi. Cem durum paylaşmış. "Hayatıma girdiğin için teşekkür ederim güzel kız. Salona gelmeyi düşünüyor musun?" etikette yapmış. -Ada Keskin. Lann bi dakka bu benim adım. Noluyo? bugün ayın kaçı? Ohaa bugün benim doğum günümde Cem'i düşünmekten doğum günümü unuttum. Hemen üstüme güzel bir şeyler giyip salona indim. bütün sınıf burdaydı. merdivenlerden inerken Cem elimi tuttu beraber indik. Gelinle damat gibi :) Birbirimize düğünlerdeki gibi pasta verdik. Sevgili değiliz ama tatlıyız :). herkes dağıldıktan sonra ben Cem ve Canan evde kaldık. Birazda Cem ve Cananla takıldıktan sonra onlar da gtti. bende biraz yattım. Cem'in Seni Seviyorum lafı aklımdan çıkmıyor. Ertesi gün okulda Arzuyu dövme fikrimi hala değiştirmemiştim. 2. tenefüs Arzuyu gördüm ve atladım üstüne. Canan'ın kafasındakiyle aynı yere aynı şekilde vurdum. Elimin ayarına maşallah :). Arka bahçede dövdüğümden kimse görmedi. Cem görseydi kavgacı olduğumu düşünüp soğurdu belki. Sınıfa çıktığımda Cem yanıma geldi. Bir an gördüğünü sandım ama sıra arkadaşım Canan gelmediği için yanıma oturmak istedi. Memnuniyetle kabul ettim. Cem'e bakmaktan dersi dinleyemedim. Zamanda hemen geçti son ders geldi. Eve geldiğimde bugünün anısına en sevdiğim müzikleri dinledim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN ONA RESMEN AŞIĞIM
RomansaAşk dolu iki gencin başına gelen en güzel, en zevkli en heyecanlı ve bir o kadar da muhteşem olaylar. Ada ve Cem. Aşklarını en güzel şekilde yaşayan iki genç <3