Say whaaaaaat jag har 478 ögon (elle folk som har sett men ögon låter roligare) PARTY WHOAHOOHHOHOHOGOA.🍕🍕🍕🍕🍕🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊❤️❤️❤️❤️❤️❤️,tho bara 17(? Orkar inte kolla lol) röster OCH DET ÄR DET STÖRSTA JAG HAR FÅTT EVER LALLALAALALALA
Okej,jag har ochså upptäckt att mitt rum är hemsökt,på riktigt, asså tänk er ni är ensamma hemma (alltså vaken mitt i natten eftersom alla sover och det är lika tyst (Om någon inte snarkar *tänker på min bonuspappa*) som om ingen vore hemma)som och tittar på Netflix på Screm ochså (en skräck serie super bra btw) i erat rum med dörren stängd och sen bah trycks handtaget ner (alltså fortfarande stängd men den är inte "ett med väggen" alltså ni fattar) så öppnas den sen så liksom dör man av skräck srsly fett creepy!
Och jag har hittat min nya klocka btw som jag inte äns nämnt... Well nu får ni en liten bild
HA SIKE. Hur tror ni jag ser ut? Alltså hår ögon osv skulle faktiskt vara jätte roligt of some reasson. Och jag vet att ni är har och läser. Yako inte svara du vet redan hur jag ser ut, eller du kan svara som du inte känner mig xD btw hej kom precis på att jag inte har sagt det xDDDDDDDJuste jag kommer bara att ha 42~ (ich) kapitel om vi inte får flera röster jaaaaaaaaaaaa med det menade jag typ 27 sammanlagt alltså bara tio till.
200 <--- mitt tvåhundrade ord. Lol ville bara säga det. Och jag ska fråga mamma om jag kan få ha snap,jag har dessutom några "bra" argument här är de⬇️⬇️⬇️
Mina argument
•jag ska bara lägga till folk jag känner
• snap har roliga filter
•jag ska skriva med Boris
•verkligen alla andra har det i klassen
•jag vill ha dagar med Boris (alltså om jag sickar ett meddelande till Boris och hon Svarar direkt när hon ser det får vi en dag och sen så fortsätter man så man får många dagar och det finns bara på snap)
Känn er fria att andvända de!Ojohohojoohh 343 <------- mitt 343 ord ord.
Glöm inte att rösta. Baiiiii
CZYTASZ
Ett stort jävla trassel
LosoweBascily en bok om mej o mitt liv✌️nejmen en bok om typ allt o inget (: CREEED TILL missgbooks FÖR OMSLAGEET ;3 Uppdaterar inte regelbundet utan bara när jag orkar (: um eftersom de första kapitlerna är ganska cringe så reko... tvingar jag er att bör...