Outfittor och trans?

49 3 12
                                    

Um Heeej. Hur mår ni?

Som ni kanske märkt har jag bytt namn från "DolphineSoundes-" till "w0nder_boyy". Anledningen till att jag bytte var för jag tröttnade på DolphineSoundes. Och nej jag har inte kommit ut som trans det är absolut inget fel på det om någon tolkade det så,tycker ärligt att det är normalt eller vad man ska säga. Men erkänn "w0nder_boyy" låter bättre än w0nder_girl. Och jag har även en "kille" på min profilbild för den e fin (:

Anyway imorgon ska jag bada me klassen i badholmen (nu kan ni stalka mig lol) och asså jag brukar få min mens runt den trettonde och jag är fett rädd att jag ska få den när jag badar.

Ehm jag har inte fått mina glasögon (bara jag som tänkte på ögon av glas?) än om någon undrar lol.

Imorgon kommer första delen av "min outfitta" och nej jag kmr inte vissa min lila fitta (damn det kände konstigt att skriva det) utan jag säger typ Alltid de.

Asså jag har märkt att det är fett kul att sext me främlingar. Tho får man dp men määäh. Så um pröva vetja!

Btw om ni skulle fått ett armband av er bf/gf/non-binary friend och sen bah "bicht du e ett andra handsval " *tittar på Sebbe* (jk han har inte äns wattpad eller han hade men sen så slutade han lol )skulle ni slängt de eller behållt det?

Anyway tack för ni har läst och orkar med mig. Jag ser upp till er (dels för jag säkert är kortare än er. Eller jag e längre än dig Borris men um ja). Kommentera gärna,rösta gärna, ksk kanske dela till en kompis? Idk så ses vi i nästa kapitel.

Damn det lät exakt som något outro för någon yter lol. Anyway hejdåååö

Ett stort jävla trasselTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang