OMG HUR KAN DENNA BOK VARA #27 I SLUMPMÄSSIG KATIGORI :000000000000 TACK SÅ SJUKT MYCKET GUYS. JAG ÄLSKAR ER SÅ JWLA MKT!!!!!!!!!!!!!
Jag har blivt tsm med någon som jag bara gillar som vän...Asså jag vet att jag skulle sagt nej och att vi kan vara vänner istället men jag ville inte såra.Fast jag vet om han får reda på det här kmr han bara bli argare och mer ledsen. AHHHHHHHHHHHHHHHHH VARFÖR ÄR JAG SÅ DUM. Hans bästa vän som vi kan kalla påse (Det var det första jag såg okok) gillar ochså mig,först gillade jag det men sedan skrev han "Jag hade varit tsm med en tjej i 7 månader",och vi var senast tsm i mars~,så då måste han varit otrogen mot både mig och den andra tjejen,tho kan han lika gärna bara kommit på det och bara säger det för att.Så nu är han pisst of på mig för jag sa att han var otrogen.Jag önskar att jag inte var så idiotisk. Men aja.
Anyway idag hade vi simming och jag var ofc inte med istället sa jag att jag hade glömt kläder. Faaast jag har mens.Vår gympa lärare som vi kallar fönster pratade med oss den den sista kvarten att vi måste visa att vi kan simma 200 meter därav 50(?) på rygg,och då fick jag självklart besök av ångesten och höll på att bryta ihop och han märkte de ofc så vi pratde och sen sa han "Varför reagerade du som du gjorde?" och då sa jag "För jag har ångest om min kropp" och då sa Påse "Jamen då kan du gå med en kompis eller e förälder".
Igår på slöjd lektionen så fick jag ofc en mental breakdown när vår lärare bil märkte att jag var ovanligt tyst och frågade sedan hur jag mådde när vi skulle käka.Så jag typ sprang ut ur matsalen in på en toa och grät,någon minut efter frågade han"Tvättar du dina händer?" och jag var skit rädd att min röst skulle spricka så jag sa försiktig "ja" och sedan så gick han iväg,några minuter senare så kom han igen och frågade "Går det bra?" och då sa jag "ja" sedan väntade jag en stund och sprang ut samtidigt som jag tog på mig mina skor och jacka.
Juste spamma Yako (Hon som fick en shoutout orkar inte skriva hennes namn xD) krya på dej
Eftersom jag skrev på datorn så blir det tyvärr inga emojisar :(.
Glöm inte att rösta och kommentera xD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ett stort jävla trassel
RastgeleBascily en bok om mej o mitt liv✌️nejmen en bok om typ allt o inget (: CREEED TILL missgbooks FÖR OMSLAGEET ;3 Uppdaterar inte regelbundet utan bara när jag orkar (: um eftersom de första kapitlerna är ganska cringe så reko... tvingar jag er att bör...