17 juli tisdag 2018
Heeej (säg hej tillbaka nu så ja int känner mig lonely) just nu sitter jag med MRS_ZUZZI (kolla på hennes vackra glass)
Och jag vill ochså ha och mamma skickade me en hundring men asså ja har int råd,dessutom är glassarna skit dyra,vem fan betalar tretton kr för en Twistwer? Btw brb ja ska fortsätta bad nu,okej jag badade i typ en timme ich sen så åkte vi hem för vi var för hungriga hahah.
18 juli onsdag 2018
Heej just nu så sitter jag på en buss från parken zoo.Asså det är en "klubb" dom anordnar olika aktiviteter för ensamma mammor,och vi åker nån "lyx buss" som man har internet och kan ladda sin mobil MEEN självklart så den bussen vi åker med har int internet för att det är nåt fel på det. Och buss chauffören kör typ 50km/h,fattar ni hur långsamt han kör? Nu hörd what precis från radion att det hade hänt nån olycka där vi skulle åka så vi måste ta en bajskorvsomväg
Så om vi int hade tagit omvägen skulle vi vara vid frushuset typ sex (ich) och nu kmr vi säkert vara där halv sju om inte senare..
Dessutom skulle vi samlas typ 8:30 vid fryshuset och vi var tvungna att gå upp sex och halv sju så åkte vi så vid sju var vi vid Danderyds sjukhus (asså tuben stationen) (:. Save.me.from.suffirng.
Och asså jag skulle publicerat igår mEEN det var några idiotbyggare som råkade dra sönder en kabel som stängde av hela internatet för våran del av Åkersberga och mamma hade ätit tre attarax för hon hade fått massor med panikångest attacker så hon somnade ganska fort. Och jag hade ingenting att göra så jag bestämde mig för att kolla om jag hade några spel på datorn och det hade jag,dock behövde hälften internet så jag spelade Candy crush och det var skit kul c: och jag har äntligen börjat titta på riverdale igen och asså jag måste erkännandet är ändå jävligt bra.
Btw nån som har bok tips? På ungdomsböcker så int typ "dagbok för alla mina fans" utan mer som "här ligger jag och blöder"
Den sextonde juli (måndag) så skulle ja på nåt seglar dagsläger men jag fick panik när vi skulle göra nån bajsig lär-känna-varandra-lekar så jag sprang till mamma och grätt. Och vi behöver int gå tillbaka dit så de e ja glad över c:
Hejdå,puzz o kram skumbanan c:
CZYTASZ
Ett stort jävla trassel
LosoweBascily en bok om mej o mitt liv✌️nejmen en bok om typ allt o inget (: CREEED TILL missgbooks FÖR OMSLAGEET ;3 Uppdaterar inte regelbundet utan bara när jag orkar (: um eftersom de första kapitlerna är ganska cringe så reko... tvingar jag er att bör...