Asså lite nattankar bara

27 1 4
                                    

Holaa klockan e just nu 01:40 och jag har skit tråkigt så e nån av er vaken o vill skriva? Probly sover alla men ändå.
♕♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕
Btw jag har fått en ny internet vän som heter Sebbee men han kallas baguette,d e en låååååång historia (srsly den e fett lång) anyway han bor i typ Uppsala eller nåt.
♕♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕♕
Asså om nån kmr ihåg så hade vi fått en kallelse från soc,men d gick bra så det kmr int bli nån utredning eller nåt sånt. Om jag ska vara ärlig så kanske jag e lite besviken,jag tror faktist att jag KANSKE skulle må lite bättre av att bo hos nån sjour hem/foster hem.. För då kanske jag glömmer bort alla problem vi har hemma,som tex me pengar vi har inga pengar. Vi lever på mitt barnbidrag.
♕♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕♕
En sak jag har tänkt på är hur långt tid måste det ta innan det blir arkeologi och inte gravplundring? För arkeologerna tar ju ändå saker och lämnar aldrig tbx.

Btw jag vill bara tipsa er om podcaster "frågar åt en kompis" den e jätte bra (:

♕♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕♕
Juste på onsdag (22 augusti) börjar ju skolan.. (För mej Idk när den börjar där er) och jag e taggad af,för vi ska få en ny tjej i klassen tho så ska tre sluta ): jag kmr sakna eeeer om ni läser. (Okej Idk om ens Sebbe eller oscar har wattpad men ändå.)

♕♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕♕
Asså jag börjar bli trött men jag vet att jag Inte kommer kunna sova. Fml

♕♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕♕
Vi kan tipsa om några böcker,vi börjar med
"Han ser ut som en jävla potatis" av crazypeapole (följ henne o läs hennes Mind book när mi ändå håller på)

"touch" av ClaudiaWsn den vann (?) wattys 2016 och den e helt klart värd d,(följ hne o läs hennes andra böcker (: )

"Foresst Silvian" (tror den heter d hehe ) av MissGBooks den e faktist en av mina favoriter

Spruckna läppar och mellanmjölk av MissGbooks (tvåan finns ute xD)

Och sen finns det nån trilogi som e sjukt bra tror den första heter "dirty trophy" Idk vem den e skriven av.

Och en mind book jag orkar int skriva så jag lägger in en screen shot

Såå d var nåra av bok tips självklart har jag fler men orkar int lägga in dem hehe♕♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕♕Anyway tror det här blir allt för mej (d rimmade om nån märkte xD)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Såå d var nåra av bok tips självklart har jag fler men orkar int lägga in dem hehe
♕♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕ ♕♕
Anyway tror det här blir allt för mej (d rimmade om nån märkte xD). Asså sen om jag skriver fel typ "set" ist för "det" snälla skriv det. Tack för mig,puss o kram skumbanan😙🤗

Ett stort jävla trasselOnde histórias criam vida. Descubra agora