Um hej och pannkakor. Förlåt om jag nt uppdaterat på länge asså ngt elitidrottsman (skrev fel på riktigt och atoukorekt bah du menar elitidrottsman .-.) riktigt kapitel som inte består av typ en mening. Men asså det händer inte ett skit just nu. Det ända jag gör är att ligga i sängen titta på någon olaglig film hemsida för mitt Netflix (aka My bf) och jag har tagit en paus jk Nämen det har fuckat upp. Och jag har fått mina betyg 😀 (rapist emoji). Tho om ngn främling skulle sätt de senaste emojisar jag andvänt skulle de tro att jag har sext me ngn (btw prova det.sjukt kul lol)
Lol. Men ni kanske skulle vilja se mina betyg? Eller? Så ni vet att någon fick sämre betyg (:. Mina betyg bestod av typ bara C och B förra terminen och nu har det ändrats fett mkt. Troligen för jag har grävt mig djupare i ångest och panikångest och börja skaka av ingen anledning,min sömn e lika me noll,min aptit har varit en bergochdalbana,inte kunnat koncentrera sig och mitt liv har blivit ett stort jävla trassel (hahahahaha fattar ni? Boken heter ett stor jävla trassel ahahaha). Det ända positiva är typ att jag har kommit lite närmare ur min deppritipon (:.
Btw detta e den 55 kapitlet av denna bok ((:.
LOOK AT THIS BUETIFUL ABS
DEM FATTAR NT ATT TUNGAN SKA VARA I MI...DERAS MUN OCH INTE UTANFÖR.
Um jag har börjat titta på hp och de e brah e på andra filmen (:. Men om ni har tips på serier så kommentera gärna (: har redan sett
pll,
teen wolf,
riverdale,
once spone,
the end of the f*** world,
13 reasons why,
grimm,
the origenals
scream
gillar nt st,vampire dires eller shadows hunters och massa fler orkar bara inte skriva de lol. ik har tittat på måånga serier har inget liv lol.
Så frågan återstår vill ni se mina betyg eller nt? Och vad vill ni jag ska skriva om? Srsly har ingen jävla fantasi lol. Så skriv något. Vad som helst.
100 personer dör årligen av att ha satt en penna i halsen
man nyser i hastigheten 160 km/h
typewriter är det längsta man kan skriva med tangenterna i en och samma rad på tangentbordet
en krokodil kan inte sträcka ut tungan
högerhänta lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta
kalle anka var förbjuden förut i finland för ha inte hade några byxor
varje år är det fler människor som dör ihjälsparkad av en åsna än folk som dör i flygkrascher (alltså det är troligare att du blir ihjälsparkad av en åsna än att du dör i en flygolycka)
det finns fler kycklingar än människor på jorden
jordnötter än en av beståndsdelarna i dinamit
vi föds utan knäskålar,de e fullt utvecklad när man är sex år
Intressant fakta (; (om ni vill läsa boken heter den "onödig fakta" tror jag)Um om ni vill typ "adda" mig på yubo/yellow så heter jag "w0nder_me"
btw detta kapitel har... 666 ord (: hihi_(dirty<-minded)_skrev_dessa_för_det_skulle_fortsätta_vara_666_ordAnyway tack för ni står ut med mig och ett stort jävla trassel (ahahhahssh) rösta gärna och komenteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
ESTÁS LEYENDO
Ett stort jävla trassel
De TodoBascily en bok om mej o mitt liv✌️nejmen en bok om typ allt o inget (: CREEED TILL missgbooks FÖR OMSLAGEET ;3 Uppdaterar inte regelbundet utan bara när jag orkar (: um eftersom de första kapitlerna är ganska cringe så reko... tvingar jag er att bör...