Hej alla mandariner ja ni är mandariner,eller vänta nu ni får vara spöken istället för mandariner eftersom ögonen är spökiga (om ni inte fattar så kolla kapitel 22) och för ni sällan kommenterar (med undantag för Yako men det är bra att du kommenterar :))
Den emoji🖱 vad ska det föreställa?! En binda? Eller va? Kommentera om ni vet spöken.
Juste jag sitter i en biltvätt samtidigt som jag skriver HihihiMin vackra novell
"Sa jag till Alex,han tror han äger allt. Men nu är det dags,han ska få veta att han inte äger två skit. Leo började väsa en köttkniv, gång på gång drog han köttkniven mot den andra kniven. Jag räckte fram handen och Leo gav mig snabbt kniven som jag stabbade i den hårda betong väggen,den satt där med tre andra.
Jag gick närmare Alex och knöt ytligare ett rep om hans fötter.Han skulle dö,på ett eller annat vis.
Alex perspektiv
Jag trodde aldrig att Adam den tysta blyga killen längst bak i klassrummet som alltid var för sig själv,inte för han var mobbad utan han valde det skulle hota mig Mr. Teddybear,badboyen av klassen eller av skolan.
"Du krossa mitt hjärta när du gav henne heroinet,när du sa att du kunde inte vara bög det är fel,när du sa att jag var fel" sa Adam med en kall röst. Hans gulliga chokladbruna ögon hade förvandlats till en kall och hårdblick.
Jag tittar på honom. Hans vackra svarta hår, hans hjärtformade ansikte och hans kastanjebruna hud. Han var så vacker,speciellt när han hade en blomkrans som bestod av plast körsbärblommor tillsammans med hans vita lite förstora tröja och svarta jeans som satt tätt in till hans vackra perfekt formade ben.Tredje persons perspektiv.
Adam gick iväg från Alex och kollade knivarna några minuter innan han tog ur den ny vässade kniven. Adam gick fram till Alex med sakta men bestämda steg.
Adam lyfte upp ärmen på han vita tröja och skar sig det röda blodet rann sakta men säkert ner från hans arm. " ett sträck för varje person jag tar livet av". Alex såg häpnandes väckande på handleden, det var så många så han inte kunde räkna.Alex perspektiv.
Adam stod på huk framför mig våra huven' var i samma höjd. Sakta fördes Adams huve' närmare mitt. Nu var vi så nära varandra så jag kunde känna han varma mint andedräkt mot mitt ansikte. Nu lutade hans panna mot min panna och så hände det.Han gav mig en snabb kyss innan han viskade "Alex förlåt mig" sedan förse han snabbt in kniven i min mage"
juste shoutout till MissIkiMacaroons ! Hihi hen kmr hata mig efter det här >:) men aja. Kolla in hennes böcker guys, de är braaaaaaaaaaaaaaaa. Och hen är bra. Andvänder hen för jag vet inte könet (bara det biologiska). Så om du vill ha en shoutout (pratar med en reklamigröst) så skriv ditt kön.Vet nu att hon är en tjej men orka ändra hhahhaha
Omg två kapitel på en dag!!!! Anyway glöm inte att rösta och kommentera. C ya spöken
ESTÁS LEYENDO
Ett stort jävla trassel
De TodoBascily en bok om mej o mitt liv✌️nejmen en bok om typ allt o inget (: CREEED TILL missgbooks FÖR OMSLAGEET ;3 Uppdaterar inte regelbundet utan bara när jag orkar (: um eftersom de första kapitlerna är ganska cringe så reko... tvingar jag er att bör...